اطلاعیه تأمین كاغذ نشر كتاب در سال 1400

اطلاعیه تأمین كاغذ نشر كتاب در سال 1400

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تأمین کاغذ نشر کتاب در سال ۱۴۰۰ اطلاعیه ای منتشر نمود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن این اطلاعیه آمده است: «معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت سیاست دولت در خصوص پشتیبانی از واردات کاغذ مورد نیاز نشر کتاب در سال ۱۴۰۰ (۱۳ هزار تن کاغذ تحریر و هفت هزار تن کاغذ بالکی) از شرکت‏‎ های معتبر واردکننده داخلی بر مبنای سوابق واردات و با لحاظ قیمت و کیفیت کاغذ دعوت به عمل می‎ آورد.
شرکت های متقاضی واردکننده کاغذ می توانند درخواست خود به همراه پروفورم واردات کاغذ و سوابق حقوقی (شامل اساسنامه، آخرین آگهی تغییرات در ارتباط با هیات مدیره، صاحبان امضای مجاز و نشانی شرکت)، گردش مالی دو سال گذشته و سوابق تجربی شرکت را در پاکت سربسته ممهمور به مهر شرکت به دبیرخانه کارگروه کاغذ معاونت امور فرهنگی واقع در میدان بهارستان، خیابان کمال‎ الملک، ساختمان اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه سوم، اتاق ۳۲۳ حداکثر تا آخر روز دوشنبه ۰۴/۰۷/ ۱۴۰۰ تحویل دهند.
به درخواست‎ هایی که بعد از تاریخ مذکور عرضه شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
همچنین بر مبنای بخشنامه های شماره ۹۸/۱۵۶۴۲۱ مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ و شماره ۹۸/۲۹۰۸۴۵ مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به باعث قوانین و مقررات مربوطه، شرکت منتخب کارگروه مکلف است همزمان با معرفی به بانک مرکزی جهت دریافت تسهیلات ارزی، ۳۰ درصد از معادل تسهیلات را بر مبنای نرخ آزاد ارز (مطابق شاخص‎ های بانک مرکزی) بابت تضمین عدم انجام تعهدات در موارد مشخص شده عرضه کند.
ضمنا به استناد بند سه بخشنامه‏ های یاد شده رفع تعهد ارزی و آزادسازی وثایق واردکنندگان کاغذ منوط به تحویل کالا به شبکه توزیع کاغذ معاونت امور فرهنگی است. همینطور در صورت عدم توزیع و عدم دریافت تاییدیه توزیع کالا به قیمت مصوب شرکت مزبور علاوه بر تضمین مورد اشاره مکلف به پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز ماخوذه (قیمت دولتی با قیمت آزاد ارز) است.»




منبع:

1400/04/03
14:40:44
5.0 / 5
1372
تگهای خبر: تسهیلات , شركت , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱