بازسازی ۱۲۰ هزار مترمربع از بافت های فرسوده دانشگاه شهید بهشتی

بازسازی ۱۲۰ هزار مترمربع از بافت های فرسوده دانشگاه شهید بهشتی

معاون پشتیبانی، اداری و مدیریت منابع دانشگاه شهید بهشتی از بازسازی ۱۲۰ هزار مترمربع از بافت های فرسوده این دانشگاه اطلاع داد و اظهار داشت: هم اکنون ۹ پروژه فعال با اعتباری برابر با ۲۰۰ میلیارد تومان در دانشگاه در حال انجام می باشد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دکتر جواد اطاعت در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه‌ هید بهشتی گزارشی از اقدامات عمرانی این دانشگاه عرضه داد و اظهار داشت: بازسازی ۱۲۰ هزار مترمربع از بافت های فرسوده همچون خوابگاه های دانشجویی، آشپزخانه مرکزی دانشگاه، ساختمان های اداری، کتابخانه مرکزی، رستوران ها، برخی از دانشکده ها و پژوهشکده ها، بازسازی و آسفالت خیابان ها، نوسازی جداول و بازسازی و نوسازی نود درصد موتورخانه های پردیس مرکزی همچون این پروژه ها است. ژ
معاون پشتیبانی دانشگاه شهید بهشتی ضمن اشاره به اهمیت این طرح ها، از حمایت های سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل این پروژه ها قدردانی کرد و اضافه کرد: هم اکنون ۹ پروژه فعال با اعتباری برابر با ۲۰۰ میلیارد تومان در دانشگاه در حال انجام می باشد.
ایشان در ادامه تصریح کرد: با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، دکتر نظرپور همکار ارجمند و معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه، روسای دانشکده های معماری و شهرسازی و علوم شیمی و نفت، اعضای هیئت مدیره بنیاد تازه تاسیس حامیان دانشگاه شهید بهشتی و دیگر مهمانان، ۶ پروژه با هزینه ای بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان راه اندازی شد و به بهره برداری رسید.
در آیین افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه شهید بهشتی که با حضور دکتر نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، ساختمان جدید دانشکده معماری و شهرسازی، ساختمان جدید دانشکده علوم شیمی و نفت، سردر شرقی دانشگاه و تصفیه خانه پساب فاضلاب خوابگاه ها افتتاح شدند. همینطور کلنگ بلوک جدید خوابگاه خواهران بر زمین زده شد؛ دکتر نوبخت و هیات همراه از برج نوآوری دانشگاه هم بازدید کردند.
همینطور دکترنوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی مختلف در خلال هفته جاری، تصریح کرد: دولت با وجود تنگناها و خشکسالی مالی، کارهای بزرگی انجام داده است.
ایشان در ادامه به اقدامات صورت گرفته درمورد امور جاری و معیشتی مردم اشاره و خاطرنشان کرد: با همین شرایط مالی سخت تا آنجا که برای دولت امکان داشت، اقداماتی در چارچوب افزایش حقوق برای بهبود معیشت کارکنان دولت و بازنشستگان محترم صورت گرفت.
دکتر نوبخت، به برنامه های دولت در حوزه زیرساختی اشاره نمود و از افتتاح بزرگترین تونل کشور اطلاع داد و اظهار داشت: تونل قطعه دوم آزادراه تهران-شمال به طول ۷ کیلومتر در خلال ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. کارهای زیرساختی بزرگی به همت فرزندان ملت انجام شده است.
دکتر سعدالله نصیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی از خدمات شایسته و حمایت های صورت پذیرفته توسط سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه تشکر و قدردانی کرد و اضافه کرد: کارهای بسیار پرارزش در خلال هشت سال دوران خدمت دکتر نوبخت در کشور و بخصوص در دانشگاه ها انجام پذیرفت که ثمرات آن چشم گیر و ماندنی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهیدبهشتی، ساختمان های جدید دانشکده معماری و شهرسازی، دانشکده علوم شیمی و نفت، طرح تصفیه فاضلاب خوابگاه های دانشجویی با ظرفیت ۶۰۰ متر مکعب در شبانه روز، سردر شرقی دانشگاه، دیوار ضلع شمال شرقی پردیس مرکزی به طول ۱۱۰ متر و ارتفاع ۶ متر، همچون طرح هایی بودند که به بهره برداری رسیدند. در این برنامه از برج بزرگ درحال ساخت نوآوری دانشگاه که مراحل تکمیل نهایی را سپری می کند بازدید به عمل آمد؛ همینطور مراسم کلنگ زنی خوابگاه شماره ۷ خیرساز دختران با متراژ ده هزار مترمربع به انجام رسید.



1400/03/29
11:25:17
5.0 / 5
919
تگهای خبر: خدمات , دانشگاه‌ , سازمان , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱