برگزاری پویش نذر قلم به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)

برگزاری پویش نذر قلم به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اعلام نمود: پویش «نذر قلم» در کنار بیش از 200 عنوان برنامه از طرف آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مناسبت دهه کرامت انجام می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین «محسن آمره» در گفت و گو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت با اشاره به برنامه های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مناسبت این ایام اظهار نمود: مناجات خوانی در پنج شب نخست این دهه توسط «سید مهدی میرداماد»، ویژه برنامه ترک زبان ها با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «هاشمی هشترودی»، مراسم شام میلاد حضرت معصومه(س) با مداحی مهدی رسولی، برنامه سخنرانی شب های این دهه با حضور حجت الاسلام انصاریان، شعرخوانی با حضور شاعران ممتاز کشوری، استقرار بیش از ۱۵ شبکه ماهواره ای، پخش ۱۵ سخنرانی تولیدی و تولید ویژه برنامه های سیما همچون برنامه های دهه کرامت است.
ایشان سپس از برگزاری مسابقه «حدیث کرامت» آگاهی داد و اظهار داشت: در این راستا متناسب با شعار هر روز، یک کلیپ آماده و بصورت سراسری در کشور پخش خواهد شد. از دیگر برنامه ها، محفل شعر فاطمی است که هر روز در مقبره پروین اعتصامی برگزار می شود، همین طور جشن خانوادگی «نسیم کرامت» در صحن امام رضا(ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی دنبال خواهد شد.
وی همین طور با اشاره به برنامه های آن آستان مقدس کریمه دوده در زمینه بین الملل اشاره کرد: تولید سه برنامه به زبان عربی، برگزاری وبینار حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا مقابل السلام، پخش زنده مشترک به زبان های عربی، اردو و انگلیسی و همین طور تولید محتوا به هشت زبان زنده دنیا همچون برنامه های بین المللی است.
حجت الاسلام آمره با اعلان اینکه کتاب های مختلفی نیز در دهه کرامت رونمایی می شود، اشاره کرد: تلاش نموده ایم در زمینه های مختلف فرهنگی و خدماتی اتفاقات متفاوتی را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی رقم بزنیم و در مجموع ۴۰ عنوان محوری با ۲۰۰ برنامه را در دهه کرامت در دستور کار قرار داده ایم.
وی اظهار داشت: در وضعیت امروز که همراهی مردم با آستان های مقدس با بهره مندی از بستر رسانه و فضای مجازی بالا رفته است، تلاش نموده ایم در زمینه رسانه و فضای مجازی محتواهای فاخر و با کیفیت ارائه دهیم.
حجت الاسلام آمره با اشاره به اجرای پویش «نذر قلم»، اضافه کرد: این پویش ویژه اصحاب رسانه، حوزویان، پژوهشگران و دانشگاهیان و به دنبال ارائه خدمتی به آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) است. مخاطبان می توانند باتوجه به توانایی ها و تخصص خود نذر خودرا با قلم ارایه کنند. بر طبق این طرح، تولید محتوا در امتداد سیاست های محتوایی آستان مقدس بانوی کرامت و در قالب های خبر، یادداشت، گزارش و مقاله درنظر گرفته شده است. بستر این پویش در پایگاه خبری حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.
وی ادامه داد: محتواهای ارسالی باید در رابطه با مبارزه با فساد، مبارزه با اشرافی گری، استکبارستیزی، زیارت و حضرت فاطمه معصومه(س)، سبک زندگی اسلامی، تبیین ولایت ائمه و ولایت فقیه و معنویت و اخلاق باشد تا پس از انجام بررسی های مورد نیاز با نام نویسنده در پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س) منتشر شود.



1400/03/23
10:03:57
5.0 / 5
1131
تگهای خبر: بین المللی , خدمات , دانشگاه‌ , رونمایی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳