بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تفاهم نامه همكاری امضا كردند

بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تفاهم نامه همكاری امضا كردند

راستابلاگ: تفاهم نامه همکاری مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی عصر روز چهارشنبه 19 خردادماه در ساختمان مرکزی بنیاد به امضا رسید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، مهندس سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه با اشاره رویدادهای مهم خردادماه همچون سالروز آزادسازی خرمشهر، رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خردادماه، اظهار داشت: امروز در همین ماه خرداد باز هم شاهد تحقق وعده های الهی و پیروزی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیست بودیم.
معاون رئیس جمهور در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات پیش رو اشاره کرد: با توجه به این که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم باید حماسه ای پرشور خلق شود تا راه شهدا و ایثارگران ادامه پیدا کند.
مهندس اوحدی با اشاره به تفاهم نامه همکاری مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، اظهار داشت: در نشست های قبل مشکلات خدمت رسانی به جامعه ایثارگری مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به این که دولت موظف به خدمت رسانی به جامعه ایثارگری است حل این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.
معاون رئیس جمهور با اشاره به تعدادی از موضوعات مطرح شده در این تفاهم نامه اشاره کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان شهدا و ایثارگران و استفاده از ظرفیت ها و اسناد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مناطق آزاد بعنوان گنجینه های گران بها همچون مطالبی است که در این تفاهم نامه به آنها پرداخته شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر ضرورت پیشبرد و تحقق این تفاهم نامه برای خدمت به جامعه ایثارگری اشاره کرد: با توجه به این که در ماه های پایانی دولت دوازدهم قرار داریم باید با جدیت کارها صورت گیرد و ارزش گذاری به جامعه ایثارگری در همه دولت ها مورد توجه قرار گیرد.
حمیدرضا مؤمنی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی نیز در این جلسه با اشاره به کوشش برای خدمات رسانی به ایثارگران در زمینه مختلف همچون اشتغال، درمان و آموزش، اظهار داشت: تلاش می نماییم تا اختتام دولت خدمت رسانی به ایثارگران شتاب پیدا کند و در شورای عالی مناطق آزاد تجاری به مدیران تاکید شده است که به اجرای این تفاهم نامه توجه ویژه ای داشته باشند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به تاکید رئیس جمهور برای خدمات به ایثارگران تا اختتام دولت دوازدهم، اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه و خدمت به جامعه ایثارگری ره توشه ای برای آخرت مسئولان فراهم گردد.
در آخر این جلسه تفاهم نامه ای با حضور مهندس سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمیدرضا مؤمنی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در جهت خدمت به ایثارگران به امضا رسید.




منبع:

1400/03/20
12:33:43
5.0 / 5
920
تگهای خبر: خدمات , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲