برگزاری نخستین دوره جامع تربیت مدرس و كارشناس بازگشت سرمایه در آموزش

برگزاری نخستین دوره جامع تربیت مدرس و كارشناس بازگشت سرمایه در آموزش

نخستین دوره تخصصی بازگشت سرمایه ROI در آموزشˮ توسط اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت یک انجمن علمی آموزش و توسعه منابع ایران برگزار گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، امروزه یادگیری و آموزش کارکنان در محیط کار بعنوان نگاهی استراتژیک در حوزه منابع انسانی، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.
همینطور جهت حصول تضمین کیفیت خدمات آموزش و یادگیری عرضه شده، لازم است نتایج و فرآیند آموزش شناسایی و در یک مدل علمی ارزشیابی، بررسی شود. در این میان یکی از الگوهای نسبتاً جامع در ارزشیابی برنامه های آموزش و یادگیری، الگوی بازگشت سرمایه ROI دکتر جک فیلیپس است.
بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، در این راستا "اولین دوره تخصصی بازگشت سرمایه ROI در آموزش" توسط اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت انجمن علمی آموزش و توسعه منابع ایران، موسسه "ROI institute" دکتر جک فیلیپس و موسسه یادگیری کشور سوئد "Edutech Network" از روز سه شنبه، ۴ خرداد به مدت ۲۵ ساعت آموزشی برگزار شد.




منبع:

1400/03/15
15:20:55
5.0 / 5
1048
تگهای خبر: تخصصی , خدمات , فناوری , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳