بیانیه ستاد مهرعلیزاده درباره ممانعت از ورود نماینده ی وی به رسانه ملی

بیانیه ستاد مهرعلیزاده درباره ممانعت از ورود نماینده ی وی به رسانه ملی

به گزارش راستابلاگ به دنبال ممانعت از ورود علی تاجرنیا نماینده محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به ساختمان صدا و سیما جهت حضور در برنامه ای تبلیغاتی ستاد انتخابات این کاندیدا اطلاعیه ای صادر کرد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در بیانیه ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده که خطاب به ملت ایران انتشار یافته آمده است: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایر ان، مانع ورود نماینده دکتر محسن مهرعلیزاده برادر گرامی دکتر علی تاجرنیا از نخبه های علمی و سیاسی کشور و نماینده ی دوره ی ششم مجلس شورای اسلامی، جهت شرکت در گفتگوی ویژه ی خبری شد.
در ادامه این بیانیه با انتقاد از این اقدام صدا و سیما اظهار شده است که این اقدام نشانگر آن است که کنترل و محدودیت مطالب با تفسیری جدید توسط کمیته ی انتخابات رسانه ملی به محدودیت نمایندگان کاندیداها هم تسری یافته است.
در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: این رویه را میتوان گامی دیگر در ادامه ی روند رقابت ناعادلانه و نابرابر دانست که صرفاً در مورد تنها کاندیدای اصلاح طلب این دوره، اِعمال می شود.
بیانیه ستاد انتخاباتی مهر علیزاده می افزاید: بدیهی است چنین اقداماتی دانسته یا ندانسته همسو با بدخواهان ایران، اعتماد هموطنان را بیشتر از پیش مورد هدف قرار داده، باعث دلسردی شده و نمادی از انتخاباتی عرضه می دهد که نتیجه ی آن از پیش معین است که خود نافی اراده ی نظام در مورد حضور حداکثری مردم می باشد.
در انتها این بیانیه هم ابراز عقیده شده است: ستاد دکتر مهر علیزاده ضمن انتقاد از چنین رویکرد خارج از چارچوب اختیارات قانونی کمیته انتخابات صدا و سیما، توجه همه کاندیداهای محترم دیگر را به این نکته جلب می نماید که به رسمیت شناختن این گونه اقدامات، بریدن شاخه ای است که جمهوریت نظام و انتخاب مشروع رئیس جمهور آینده بر روی آن استوار است و بالقوه صدمه آن شامل همه ی عزیزان خواهد شد.




منبع:

1400/03/12
12:11:18
5.0 / 5
1135
تگهای خبر: شركت , گفتگو , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴