معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه علوم پزشكی تهران خبر داد

تعامل با دانشگاه تهران برای اختصاص 13 هزار متر فضای مشترك آموزشی پژوهشی

تعامل با دانشگاه تهران برای اختصاص 13 هزار متر فضای مشترك آموزشی پژوهشی

راستابلاگ: معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران از تعامل این دانشگاه با دانشگاه تهران برای اختصاص بیشتر از ۱۳ هزار متر فضای مشترک برای انجام فعالیتهای آموزشی و پژوهشی مشترک اطلاع داد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دکتر محمود بیگلر در نشست هیات رییسه دانشگاه‌ لوم پزشکی تهران از تسویه بدهی با پیمانکاران در پروژه های عمرانی دانشگاه اطلاع داد و اظهار داشت: سعی کردیم تا در پروژه های عمرانی، بدهی پیمانکاران را تسویه نماییم و در چند ماه آینده هم این رویه را ادامه خواهیم داد تا این پروژه ها را بدون بدهی تحویل دولت آینده دهیم.
وی سپس به کمک خیرین در بخش عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره نمود و اظهار داشت: پروژه های مرکز طبی ۲، بیمارستان ام اس، پروژه بیمارستان نیک اندیش الهام در شهر ری، همچون مواردی هستند که با همکاری خیرین انجام و منابع آن تأمین و در اختیار دانشگاه قرار گرفته است. این کمک خیرین ذخیره ای برای بخش عمرانی دانشگاه است و باید آنها را تکریم کرد تا در کنار دانشگاه باقی بمانند.
دکتر بیگلر، از چند سال گذشته بعنوان سالهای سخت مالی یاد کرد و اظهار داشت: در این چندسال در سخت ترین وضعیت مالی قرار داشتیم که البته این مساله مانعی برای توسعه بخش های عمرانی به وجود نیاورد و در همین دوره مدیریت ایشان ۳ پردیس منطقه ۲۲ و ۱۸ وبلوار فردوس ایجاد که نیازهای دانشگاه را در سالهای آینده درزمینه های آموزشی وپژوهشی ودرمانی برطرف خواهدکرد. یکی از آنها در منطقه ۲۲ در زمینی حدود ۵۰ هکتار و دیگری در پردیس منطقه ۱۸ واقع شده است. خیلی از بخش های دانشگاه همچون بیمارستان شریعتی ۲، انبار دارویی و دانشکده توانبخشی و خیلی از بخش های دانشگاه می تواند در این دو کمپوس مستقر شوند و اقدامات خویش را انجام دهند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران تعامل با دانشگاه تهران را مفید دانست و خاطرنشان کرد: در این تعامل بالغ بر۱۳ هزار مترمربع زمین جهت توسعه فضاهای آموزشی و پژوهشی قرار گرفت.
وی رشد ۳۰ درصدی اعتبارات پژوهشی را پاسخگوی نیازهای این بخش ندانست و اضافه کرد: برنامه ریزی شده تا کسری این بخش را از سایر منابع تأمین نماییم.
دکتر بیگلر همینطور به مستندسازی املاک و منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در سایر استان ها اشاره نمود و اظهار داشت: سعی کردیم تا منابعی که در خارج از دانشگاه در معرض دست اندازی سایر دانشگاه ها و استان ها قرار داشت را مستند نماییم تا مزاحمت های سازمان های دیگر در این حوزه کاهش پیدا کند. تابحال اسناد خیلی از املاک و دارایی های دانشگاه در استان های مختلف صادر گردیده است.




منبع:

1400/03/02
22:08:33
5.0 / 5
967
تگهای خبر: دانشگاه‌ , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳