برزخ زمین در كتابفروشی ها

برزخ زمین در كتابفروشی ها

به گزارش راستابلاگ رمان علمی تخیلی «برزخ زمین» نوشته هاشم افتخار منتشر گردید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، این کتاب در ۲۴۸ صفحه و با قیمت ۵۰ هزار تومان توسط انتشارات مدرسه انتشار یافته است و در فروشگاه های سراسر کشور و همینطور فروشگاه اینترنتی این انتشارات در دسترس مخاطبان قرار دارد.
در معرفی رمان «برزخ زمین» توسط ناشر عنوان شده است: این کتاب نگاهی ضدنژادپرستانه به هویت واقعی انسان ها دارد. سیاره فضایی ها نابود شده و آنها به دنبال جایی به منظور زندگی کردن هستند که کره زمین را پیدا می کنند و در آن جا ساکن می شوند. اما گروه اکتشافی شان در فضا پخش می شوند تا یک سیاره قابل سکونت برای خود پیدا کنند و از کره زمین بروند. آنها در زمین بعنوان میهمان محرمانه و مخفی بودند تا این که متوجه می شوند بشر چه قدر خطرناک می باشد.
داستان از جایی آغاز می شود که این موجودات فضایی با زمینی ها روبه رو می شوند و فکر می کنند این جا کاری ندارند. آنها برای این که مشکلی برای زمینی ها ایجاد نشود خودشان را به شکل حشرات درمی آورند و یکی از آنها به شکل پرنده ریزی در حد زنبور عسل به جین که دختر رئیس ستاد ارتش آمریکاست وصل می شود و از راه این دختر تلاش می کنند بین دو ابرقدرت آن موقع جنگ اتمی راه بیندازند که موفق هم می شوند. منتها در لحظات آخر همان موجود فضایی جلو این جنگ را می گیرد.
مکان داستان گویی در جایی غیر از جغرافیای بومی ایران اتفاق می افتد به همین خاطر اسامی قهرمان های داستان غیرایرانی است و این مورد توانسته در فرآیند قصه گویی اثر بگذارد.»




منبع:

1400/02/21
14:14:00
5.0 / 5
1133
تگهای خبر: اینترنت , زندگی , فروشگاه , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳