كمند امیرسلیمانی:

چهره ام مناسب نقش های مثبت است اما با پدرسالار شناخته شدم

چهره ام مناسب نقش های مثبت است اما با پدرسالار شناخته شدم

کمند امیر سلیمانی می گوید فرم چهره اش برای نقش های مثبت مناسب تر است و خودش هم نقش های مثبت را ترجیح می دهد اما اگر نقش منفی خوبی به او پیشنهاد شود حتما می پذیرد و نخستین نقشی هم که سبب شده او شناخته شود نقشی خاکستری در سریال «پدرسالار» بوده است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، کمند امیرسلیمانی بازیگری را از کودکی شروع کرد و با نقش آذر در سریال «پدرسالار» به شهرت رسید. این بازیگر تا به امروز در مجموعه های زیادی همچون «مشق عشق»، «ساعت شنی»، «همسایه ها»، «تبریز در مه»، «هوش سیاه»، «سارق روح» و... جلوی دوربین رفته است.
امیرسلیمانی که این روزها سریال «پریا» با بازی وی در آی فیلم بازپخش می شود، در این سریال نقش گلنوش(گلی) را ایفا می کند؛ زن جوانی که روانشناس است و در یک مرکز مشاوره کار می کند.
این بازیگر تاکید می کند که بازی در چارچوب شخصیت هایی همچون «گلی» کار چندان دشواری نیست اما هر نقشی جذابیت های خاص خودش را دارد.
امیر سلیمانی که در سریال «پریا» ایفای شخصیتی مثبت و مهربان را بر عهده دارد، درباره این مورد توضیح داد: هر بازیگری دوست دارد نقش های جدید را تجربه کند و نمی خواهد خودش را با نقش های شبیه هم تکرار کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم؛ اما گاهی شرایط طوری رقم می خورد که سبب می شود یکسری نقش های خاص به بازیگر پیشنهاد شود. همینطور عوامل جانبی مثل فرم صورت، نوع و تن صدا هم در این مورد دخیل هستند. شاید چهره من هم بیشتر برای نقش های مثبت مناسب باشد. البته خودم هم نقش های مثبت را به منفی ترجیح می دهم و دوست دارم مخاطبان مرا بیشتر با این نقش ها به یاد بیاورند.
او اضافه کرد: البته من هم نقش خاکستری و منفی کم نداشته ام. اگر نقش منفی خوبی پیشنهاد شود، حتما در پذیرشش تردید نخواهم کرد. هر نقشی جذابیت خودش را دارد و می تواند هنرپیشه را با خود درگیر کند. اصلاً نخستین نقشی که سبب شد شناخته شوم خاکستری بود. منظورم نقش آذر در سریال «پدرسالار» است. هنوز هم خیلی از مردم این نقش را از من به یاد دارند و فراموش نکرده اند. به هر حال، همان گونه که گفتم من هم دوست دارم نقش های متفاوت را تجربه کنم.
امیرسلیمانی با اشاره به اینکه به علت مشغله های کاری این روزهایش فرصت نکرده است، بازپخش سریال «پریا» را ببیند، درباره نقشی که در این سریال ایفا کرده، توضیح داد: گلی زندگی خوبی را در کنار همسر و فرزندانش می گذراند و برعکس برادرش کیوان با مشکلات و چالش خاصی روبه رو نیست. وی در عین حال به واسطه تخصصی که در علم روانشناسی دارد، می کوشد تا به اعضای خانواده اش کمک نماید. ایفای نقش چنین کاراکترهایی کار خیلی سختی نیست، چون که فراز و فرود و پیچیدگی چندانی ندارند. خود من قبلاً بارها نقش های اینچنینی را بازی کرده ام و با آنها آشنا هستم. البته این را هم باید در نظر گرفت که هر نقش یکسری خصوصیت های مخصوص به خودش را دارد و همه نقش ها شبیه به هم نیستند. امکان دارد در ظاهر شباهت های زیادی به هم داشته باشند اما در نهایت از هم متمایز و متفاوت هستند.
کمند امر سلیمانی و محمود پاک نیت در سریال «پریا»


منبع:

1400/02/09
13:12:02
5.0 / 5
1230
تگهای خبر: تخصصی , زندگی , مشاوره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳