فراخوان جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۰

فراخوان جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۰

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف معرفی بالاترین آثار رسانه ای در حوزه فناوری نانو، هر ساله جشنواره «نانو و رسانه» را برگزار می نماید.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره می توانند آثار خودرا تا ۱۵ خردادماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره «نانو و رسانه» ارسال نمایند.

در جشنواره نانو و رسانه سال ۱۴۰۰، علاوه بر تقدیر از آثار برتر در هر گروه از رسانه ها، آثار برتر در «سه محور ویژه» نیز مستقل از قالب اثر، مورد تقدیر قرار می گیرند.
محورهای ویژه جشنواره امسال عبارتند از: "فناوری نانو در زندگی مردم"، "صادرات محصولات نانو" و "نانو و کرونا".
آثار ارسالی باید درباره مسائل، موضوعات و رویدادهای در رابطه با فناوری نانو باشد و آثاری در جشنواره پذیرفته می شوند که در فاصله زمانی اول تیرماه سال ۱۳۹۹ تا پانزده خردادماه سال ۱۴۰۰ بوسیله رسانه های رسمی کشور یا شبکه های اجتماعی انتشار یافته باشند.
هر شرکت کننده می تواند ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید و محدودیتی جهت شرکت در چند بخش (قالب های آثار) وجود ندارد و شرکت کنندگان می توانند بطور همزمان آثار خودرا در چند بخش به رقابت بگذارند.
علاقه مندان برای شرکت در جشنواره نانو و رسانه می توانند با مراجعه به سایت nanomedia.ir آثار خودرا طبق قالب های ذیل ارسال نمایند.
در این بخش فقط آثار انتشار یافته در روزنامه ها و مجلات کثیرالانتشار (بخش رسانه های عمومی) و نشریات تخصصی (بخش رسانه های تخصصی صنعت) پذیرفته می شوند.
از نظر ستاد جشنواره، ارسال کننده عکس مالک اثر شناخته می شود و مسئولیت هرگونه مغایرت و نتایج ناشی از آن بر عهده وی خواهد بود.
کلیه آثار تولید شده توسط فرد و رسانه های در رابطه با فناوری نانو در همه شبکه های اجتماعی (توئیتر، اینستاگرام، شبکه های اجتماعی ایرانی و…) قابلیت شرکت در جشنواره را دارند.
در جشنواره نانو و رسانه، همین طور رسانه های برتر و افراد با عملکرد برتر، بر طبق عملکرد سال ۱۳۹۹ معرفی و تقدیر می شوند. برای این منظور، محتواهای انتشار یافته در رسانه های رسمی کشور بصورت روزانه رصد شده و برمبنای معیارهای کمی و کیفی امتیازدهی می شوند.
به نقل از ستاد نانو، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۵۱۱۵۹۶ و ۰۹۲۰۶۳۱۰۰۶۳ تماس بگیرند.




1400/02/07
11:06:14
5.0 / 5
1170
تگهای خبر: تخصصی , جشنواره , روزنامه , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵