جشنواره ترایبكا به صورت حضوری

جشنواره ترایبكا به صورت حضوری

به گزارش راستابلاگ با بالا رفتن سطح واکسیناسیون در نیویورک، جشنواره فیلم ترایبکا می خواهد دوره آتی خویش را با حضور مخاطبان برگزار کند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا به نقل از ورایتی، «رابرت دنیرو» یکی از بنیانگذاران جشنواره فیلم ترایبکا در اطلاعیه ای اعلام نمود با خارج شدن تدریجی نیویورک از زیر سایه کرونا وقت آن رسیده که بیستمین دوره جشنواره فیلم ترایبکا را بار دیگر با حضور مخاطبان برگزار نماییم.
جشنواره فیلم ترایبکا می خواهد با همکاری دپارتمان بهداشت نیویورک شرایط را برای برگزاری حضوری این رویداد سینمایی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در رابطه با ویروس کووید-۱۹ فراهم آورد.
بیستمین جشنواره فیلم ترایبکا از تاریخ ۹ تا ۲۰ ژوئن (۱۹ تا ۳۰ خراد) برگزار می شود.
جشنواره فیلم ترایبکا دو دهه پیش و بعد از تحولات در رابطه با حملات ۱۱ سپتامبر شروع کرد و الان به یکی از جشنواره های مهم فیلمهای مستقل در جهان تبدیل گشته است. «رابرت دنیرو» و «جین رُزنتال» بنیانگذاران این جشنواره سینمایی هستند.
جشنواره های مهمی همچون ساندنس و تورنتو غالبا به صورت مجازی برگزار شدند، هر چند جشنواره تورنتو نمایش هایی به شکل سینما-ماشین هم ترتیب داده بود.
دیگر جشنواره بین المللی در حال حرکت به سمت برگزاری فیزیکی هستند و فیلم کن هم اعلام نموده سال جاری به صورت حضوری برپا خواهد شد.




منبع:

1400/01/11
10:43:36
5.0 / 5
1000
تگهای خبر: بین المللی , جشنواره , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳