فرمانده نیروی انتظامی كشور در قم

انتخابات بدون هیچ مشكل امنیتی

انتخابات بدون هیچ مشكل امنیتی

راستابلاگ: قم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته از جانب ناجا برای تأمین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: بر مبنای پیشبینی ها هیچ مشکلی در مسئله امنیت برگزاری انتخابات نخواهیم داشت.


سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در جریان سفر به شهر مقدس قم و دیدار با شماری از علما و مراجع در گفت و گو با خبرنگاران گفت:: طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ در سرتاسر کشور شروع شده و تا نیمه فروردین ماه جاری هم ادامه پیدا خواهد نمود.
وی با اشاره به اینکه در این طرح بیشتر از ۲۷۰ هزار نیروی پلیس آماده خدمت رسانی به مردم هستند تصریح کرد: طرح فوق را با شعار امنیت، سلامت، نشاط بهاری شروع کردیم و تا آخر تعطیلات هم در خدمت مردم خواهیم بود. پس از طرح نوروزی برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده می شویم.
اشتری با اشاره به این مطلب که تأمین امنیت قبل، حین و پس از انتخابات با نیروی انتظامی است، اظهارکرد: با برنامه ریزی هایی که از ماه های گذشته انجام دادیم وظیفه خویش را انجام می دهیم و امیدواریم که انتخابات پرشور و توام با سلامت و امنیت کامل داشته باشیم.
اشتری در انتها تصریح کرد: پیشبینی ما این است که هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات و تأمین امنیت آن نداشته باشیم.
گفتنی است سردار حسین اشتری بامداد امروز در بدو ورود به شهر قم ضمن تشرف به حرم حضرت معصومه(س) و زیارت مضجع نورانی کریمه اهل بیت(ع)، با آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در قم دیدار نمود.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه برنامه های سفر خود به قم با حضرات آیات مراجع تقلید علوی گرگانی، سبحانی، نوری همدانی، جوادی آملی، صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی دیدار و گفت و گو خواهد نمود. این دیدارها بدون حضور خبرنگاران برگزار می گردد.




1400/01/06
00:11:06
5.0 / 5
1041
تگهای خبر: سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴