همكاری بانك تجارت و دانشگاه آزاد برای خرید لیزینگی فناوری

همكاری بانك تجارت و دانشگاه آزاد برای خرید لیزینگی فناوری

به گزارش راستابلاگ در حاشیه برگزاری رویداد استارت آپی سرای نوآوری دانشگاه آزاد با محوریت فناوری های آموزشی تفاهمنامه ۳ جانبه به منظور عرضه تسهیلات لیزینگ به این دانشگاه منعقد شد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در رویداد استارت آپی سرای نوآوری دانشگاه‌ زاد با محوریت فناوری های آموزشی که در صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت آنلاین برگزار شد، اضافه کرد: در این رویداد ۳ برنامه اجرا می گردد که یکی از آنها معرفی ۹ تا ۱۰ مدل کسب و کار در حوزه های آموزشی و فناوری های آموزشی است.
وی افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی با برگزاری ۲۱ رویداد استارت آپی، ۱۳۰ تیم استارت‎آپی طرح های خویش را برای ۴ هزار مخاطب عرضه و تقاضای سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی خویش را عرضه کردند که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان سرمایه جذب استارت آپ ها شده است.
ملکی فر امضای تفاهمنامه ۳ جانبه را از دیگر برنامه های این رویداد نام برد و خاطرنشان کرد: تفاهمنامه ۳ جانبه میان دانشگاه آزاد، صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک تجارت برای خرید لیزینگ محصولات دانش بنیان از جانب دانشگاه آزاد منعقد خواهد شد.
معاون توسعه صندوق نوآوری افزود: علاوه بر آن تفاهمنامه دیگری میان پارک فناوری دانشگاه آزاد و صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف توسعه فناوری های ساخته شده در این دانشگاه منعقد خواهد شد.
در این مراسم همینطور دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد با تکیه بر لزوم توجه شرکتهای دانش بنیان به تحولات علمی و فناوری کشور و دنیا، اظهار داشت: با انتشار کرونا متوجه شدیم که این استارت آپ ها و شرکت‎های چالاک بودند که توانستند گام در راه تولید واکسن بگذارند؛ چون که این شرکت ها چالاک هستند.
وی با تکیه بر توجه به گذشته و فرهنگ چند هزارساله کشور در توسعه فناوری، تصریح کرد: ملتی که آلزایمر دارد و گذشته خویش را فراموش می کند، راه به آینده ندارد و هر آن چیزی را که به کشور خود وارد می کنند، همانند وارد کردن گل مصنوعی است که هیچ ثمری برای کشور ندارد.
طهرانچی، ضمن اشاره به همکاری بانک تجارت با این دانشگاه در توسعه زیست بوم فناوری، خاطرنشان کرد: این همکاری زمینه توسعه فناوری را به دنبال خواهد داشت.
رئیس دانشگاه آزاد همینطور به بیان تغییر رویکرد این دانشگاه در پذیرش دانشجو اشاره نمود و اظهار داشت: در گذشته رویکرد این دانشگاه تاثیرگذاری در زیست بوم آموزشی بوده، ولی هم اکنون رویکرد ما توسعه فناوری است؛ ازاین رو شاهد روند کاهشی پذیرش دانشجو در این دانشگاه هستیم.
در این رویداد ۹ طرح استارت آپی حوزه فناوری های آموزشی به سرمایه گذاران ارائه شد.



1399/12/20
18:08:59
0.0 / 5
1076
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲