پخش مسابقات قرآن را در فضای مجازی

پخش مسابقات قرآن را در فضای مجازی

به گزارش راستابلاگ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه از پخش مستقیم مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از صفحه ها و کانالهای روابط عمومی این سازمان در فضای مجازی آگاهی داد و اظهار داشت: این سطح پوشش در فضای مجازی برای نخستین بار در طول ادوار مسابقات بین المللی قرآن کریم اتفاق افتاده است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، عباس لهراسبی با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به این که امسال سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم برای اولین بار به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود، روابط عمومی سازمان اوقاف تمام ظرفیت خود در فضای مجازی را برای پوشش دادن این مسابقات به کار می گیرد.

وی افزود: مرحله نهایی مسابقات قرآن امسال علاوه بر شبکه قرآن سیما در اینستاگرام، روبیکا، آپارات و تکیه به صورت زنده پخش خواهد شد تا علاقه مندان بدون حضور در محل مسابقات بتوانند شاهد برگزاری این رقابتها باشند.

لهراسبی اضافه کرد: هزینه اینترنت کسانی که از پلت فرم تکیه این مسابقات را مشاهده می کنند، رایگان خواهد بود و برای نخستین بار است که در طول ادوار مسابقات بین المللی قرآن این اتفاق افتاده است.

این مسابقات از شنبه ۱۶ اسفند به مدت پنج روز در سالن سوره حوزه هنری از ساعت ۱۷تا ۲۳ برگزار می گردد.

لینک های پخش زنده سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در فضای مجازی عبارت است از:
روبیکا:
https: //rubika.ir/Oghafir
اینستاگرام:
https: //instagram.com/oghaf_ir
آپارات:
https: //www.aparat.com/oghaf_ir
تکیه:
https: //tekye.net/live/۲۷۵۴




منبع:

1399/12/17
13:23:41
0.0 / 5
979
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲