معاون امور آموزشی دانشگاه بوعلی سینا:

ترم آینده تغییراتی در سامانه آموزش مجازی دانشگاه بوعلی می دهیم

ترم آینده تغییراتی در سامانه آموزش مجازی دانشگاه بوعلی می دهیم

به گزارش راستابلاگ همدان معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا از اختتام امتحانات ترم 991 در این دانشگاه آگاهی داد و اظهار داشت: رضایت نسبی میان دانشجویان از نحوه برگزاری امتحانات وجود دارد و برای ترم آینده نیز تغییراتی به جهت تسهیل استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه در درس افزار ایجاد خواهیم کرد.


دکتر حسن ساری خانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: امتحانات اختتام ترم ۹۹۱(ترم پاییز) به صورت رسمی در دانشگاه‌ وعلی سینا به پایان رسیده است اما پنج امتحان به سبب قطعی برق لغو شده که در ایام آینده برگزار می گردد.
وی با اعلان اینکه در روزهای برگزاری امتحانات، دانشجویان از برگزاری امتحانات در سامانه فرادید رضایت داشتند و به غیر از اشتباهات کاربری، مشکلی در این سامانه وجود نداشت، افزود: مشکلات درس افزار هنگام برگزاری امتحانات سبب نارضایتی دانشجویان شد اما این نارضایتی نسبت به ترم گذشته بسیار کمتر بود.
ساری خانی اشاره کرد: خیلی از مشکلاتی که روزهای اول برگزاری امتحانات داشتیم این بود که دانشجویان نحوه استفاده از سامانه های آموزش مجازی را بلد نبودند و احساس می کردند سامانه مشکل دارد.
معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا مطرح کرد: برای حل مشکلات دانشجویان در زمان برگزاری امتحان، یک تیم پشتیبان درنظر گرفته بودیم که کار خودرا به خوبی انجام دادند.
وی در ارتباط با تغییرات سامانه های آموزش مجازی دانشگاه بوعلی سینا در ترم آینده، بیان کرد: بمنظور استفاده آسان تر از سامانه درس افزار و اصلاح ایرادات آن، در حال تغییرات جزئی این سامانه هستیم.
ساری خانی در آخر با اعلان اینکه در ترم ۹۹۲(ترم بهار) اجازه برگزاری دروس عملی بیشتری به دانشکده ها دادیم، اظهار داشت: به دانشکده ها اعلام کردیم در صورت ضرورت برگزاری واحدهای عملی، می توانند آن دروس را عرضه کنند چونکه در این ترم می توانیم از ظرفیت تابستان هم بهره برده و اگر نتوانستیم امتحانات را با هم برگزار نماییم، امتحانات را بر طبق گروه بندی های کوچک و در طول تابستان برگزار می نماییم.




منبع:

1399/11/26
11:59:45
0.0 / 5
769
تگهای خبر: دانشگاه‌
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲