ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس ماندگاری است

ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس ماندگاری است

به گزارش راستابلاگ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اظهار داشت: ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس هایی است که برای ما به یادگار مانده و این روش و منش شهدا تا ابد در قلب ملت ایران زنده و جاوید خواهد ماند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام هادی عسگری در دیدار با خانواده شهید «محمد یار محمودی» اظهار داشت: شهدا و ایثارگران بعنوان سرمایه های باارزش نظام، مایه دلگرمی و برکت در کشور می باشند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان عزت و اقتدار ایران اسلامی را به همراه خواهد داشت.
مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه اضافه کرد: همه آحاد این کشور وام دار و مدیون خون پاک شهدا هستند، پس وظیفه داریم با صیانت و پاسداری از دست آوردهای باارزش نظام، مروج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه باشیم.
حجت الاسلام عسگری اشاره کرد: ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی شهدا درس هایی است که برای ما به یادگار مانده و این روش و منش شهدا تا ابد در قلب ملت ایران زنده و جاوید خواهد ماند.
شهید محمد یار محمودی از شهدای عملیات ظفرمند نصر 3 در منطقه عملیاتی زبیدات عراق است که در یادمان شهدای بخش اسلام آباد شهرستان ملایر به خاک سپرده شده و اخیرا با انجام آزمایشات DNA هویت شناسنامه ای این شهید شناسایی شده است.




منبع:

1399/10/27
18:47:32
0.0 / 5
778
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱