تورج اصلانی با فیلم جدیدش متقاضی فیلم فجر

تورج اصلانی با فیلم جدیدش متقاضی فیلم فجر

راستابلاگ: فیلم سینمایی «بی سرزمین» به کارگردانی تورج اصلانی و با بازی تلفیقی از بازیگران ترکی، سوری، عراقی و اقلیم کردستان که اخیراً آماده نمایش شده است؛ متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، فیلم سینمایی «بی سرزمین» (بی نیشتمان) Landless به تهیه کنندگی و کارگردانی تورج اصلانی و محصول مشترک کشورهای ایران، عراق و سوریه؛ بعد
از اتمام فیلمبرداری در شهرهای سلیمانیه و حلبچه در اقلیم کردستان عراق، آخرین مراحل فنی را در استودیوهای تهران پشت سر گذاشت و اخیراً آماده نمایش شده است و تورج اصلانی تهیه کننده و کارگردان این اثر سینمایی فرم حضور در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را پر کرد.
در فیلم سینمایی «بی سرزمین» سومین ساخته بلند تورج اصلانی؛ تلفیقی از بازیگران کشورهای ترکیه، سوریه، عراق و اقلیم کردستان در آن به چهار زبان کُردی، ترکی، عربی و فارسی به ایفای نقش پرداخته اند.
«بی سرزمین» سومین فیلم بلند سینمایی تورج اصلانی کارگردان سینمای ایران، پس از «حمال طلا» Gold Runner و «جینگو» (روایت معلق) GINKGO بشمار می رود.
تورج اصلانی با فیلم سینمایی «حمال طلا» در بخش رقابتی اصلی «جریان های نو» New Currents در بیست و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم «بوسان»
Busan در کره جنوبی حضور داشت و کاندید جایزه بهترین کارگردانی فیلم اول و دوم این رویداد سینمایی بود و برای کارگردانی این اثر سینمایی جایزه «استعداد تازه» New Talent بخش رقابتی «سینمای جهان» World Cinema، در هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «دهوک» Duhok در اقلیم کردستان، عراق و همین طور جایزه بهترین فیلمنامه بخش رقابتی جشنواره بین المللی، فیلم «چاتراپاتی شیواجی» Chhatrapati Shivaji در کشور هندوستان را از آن خود کرده است.










منبع:

1399/10/15
23:59:45
0.0 / 5
1021
تگهای خبر: بازیگران , بین المللی , جشنواره , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵