ویژه حافظان قرآن كریم؛

روی خط حفظ مسابقه ای به وسعت تمام ایران

روی خط حفظ مسابقه ای به وسعت تمام ایران

راستابلاگ روی خط حفظ مسابقه ای به وسعت تمام ایران


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، احمد فراهانی مدیر گروه آموزش رادیو قرآن ضمن اشاره به تهیه و پخش برنامه های جدید این گروه اظهار نمود: یکی از رسالت های این گروه، آموزش و ترویج فرهنگ انس با قرآن و مفاهیم آیات الهی است که در چارچوب برنامه های متنوع و جذاب تلاش کردیم گام های موثری را در این حوزه برداریم.
وی ادامه داد: در جهت تنوع در برنامه سازی و ایجاد فضای مطلوب و رقابت سالم و موثر، برنامه جدید با عنوان "روی خط حفظ" را از پنجشنبه چهارم دیماه تقدیم شنوندگان خواهیم کرد.
فراهانی اظهار داشت: "روی خط حفظ" خانه ای گرم و صمیمی برای تمامی مخاطبان برنامه است که با حضور کارشناس مجری حفظ در فضای مناسب تلاش می کند تا آیات الهی را نه تنها در ضمیر افراد، بلکه در زندگی آنها جاری و ساری کند.
وی اظهار نمود: این برنامه ضمن طرح سوالاتی پیرامون سنجش حسن حفظ و تسلط حافظان بر آیات قرآن کریم، میزان تسلط آنان را در موضوعاتی همچون مفاهیم قرآنی مورد ارزیابی قرار می دهد.
مدیر گروه آموزش رادیو قرآن تصریح کرد: حرکت در جهت منویات مقام معظم رهبری پیرامون تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم و ایجاد انگیزه در بین مخاطبان جهت حفظ آیات قرآن کریم و همینطور ایجاد فضای نشاط آور همچون اهداف اصلی این برنامه است.
این برنامه کاری از گروه آموزش رادیو قرآن است که به تهیهکنندگی فاطمه قاسم آبادی و اجرای کارشناسی هادی اسلامی پنجشنبه ها ساعت ۱۸ به مدت ۵۵ دقیقه به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می شود.




منبع:

1399/10/03
21:59:00
5.0 / 5
1199
تگهای خبر: زندگی , فرهنگ , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴