جناب خان به كتاب باز راه پیدا كرد

جناب خان به كتاب باز راه پیدا كرد

محمد بحرانی در بخشی از برنامه «كتاب باز» به «جناب خان» و نقش این شخصیت در شناساندن فرهنگ بومی جنوبِ ایران به ایرانی ها خواهد پرداخت.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، احسان عبدی پور ـ نویسنده و کارگردان ـ امشب و فرداشب در «ویدئو کَست» میزبان محمد بحرانی خواهد بود.
عبدی پور در گفتگو با بحرانی از سفرِ غیر جغرافیاییِ او به جنوبِ ایران و تسلطش بر موسیقی و فرهنگِ جنوبی به واسطه ی دوستان و همسایه های جنوبی اش در شیراز خواهد گفت.
‏«Videocast» عنوان بخش جدیدی در برنامه ی تلویزیونی «کتاب باز» است که توسط احسان عبدی پور اجرا می شود. این بخش بر مبنای شعارِ «کتاب باز» به این برنامه ی تلویزیونی اضافه شده است.
سروش صحت مجری اصلیِ این برنامه، در هر قسمت عنوان کرده است که مطالعه فقط کتاب خواندن نیست، بلکه تماشای فیلم، شنیدنِ موسیقی و سفر رفتن هم نوعی از مطالعه است. ازاین رو عبدی پور در «Videocast» به سفر می پردازد.
مخاطبانِ «کتاب باز» تجربه های سفرهای رفته و نرفته ی خویش را در چارچوب داستان در فضای مجازی با هشتکِ «#رادیوکتاب_باز» منتشر خواهند کرد و احسان عبدی پور برگزیده ها را روی آنتنِ برنامه خوانش خواهد نمود.
همینطور این برنامه در پادکستِ «کتاب باز» قرار خواهد گرفت.
امشب در بخش دیگری از برنامه ی تلویزیونی «کتاب باز» سروش صحت میزبانِ یاسین حجازی در کسوتِ میهمان خواهد بود. وی در این قسمت از برنامه، به مجموعه کتابِ «تاریخ بیهقی» می پردازد.
برنامه ی تلویزیونی «کتاب باز» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان، هر هفته از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ در شبکه ی نسیم پخش و روز بعد در ساعات ۱، ۸ و ۱۴ بازپخش می شود.




منبع:

1399/08/25
21:00:52
5.0 / 5
1367
تگهای خبر: سفر , فرهنگ , كتاب , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳