ایران ۱۲ هزار شهید نخبه دارد

ایران ۱۲ هزار شهید نخبه دارد

به گزارش راستابلاگ فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین اظهار داشت: كشورمان ۱۲ هزار شهید نخبه دارد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سردار محمد شاهرخی در مراسم بزرگداشت عملیات كربلای ۵ و شهادت ۶۸ شهید دانش آموز حمله موشكی بروجرد، اظهار نمود: با گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ایران دشمنان تلاش‎های فراوانی كردند تا این انقلاب را شكست دهند اما همیشه توطئه‎های آنان خنثی شده است. دشمن مرگ و افول خود ا در تحقق آرمان‎های انقلاب می‎بیند و این دلیل اصلی همه كینه‎ورزی ها است. در زمان قیام مردم ایران برای پیروزی انقلاب دو ابرقدرت شرق و غرب در عین حال كه در اوج مخالفت و جنگ تمام عیار با هم بودند، در یك سوژه یكدیگر توافق داشتند و آن هم اینكه انقلاب به پیروزی نرسد اما این انقلاب به لطف خداوند متعال استمرار یافت و بزودی شاهد جشن بی‎نظیر آن خواهیم بود.انقلاب اسلامی ایران از گردنه‎های پر چالشی عبور كرده و آینده روشن و امیدواری در پیشرو دارد.
فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین افزود: ۱۲ هزار نخبه ایرانی به شهادت رسیدند ولی انقلاب اسلامی هیچ‎گاه شكست نخورد و همچنان به راه خود ادامه خواهد داد.

سردار شاهرخی با اشاره به شهادت ۶۸ دانش‎آموز بروجردی در جریان بمباران رژیم بعث عراق، اظهار نمود: این كودكان مظلوم و ده ها هزار جوان ایران اسلامی در حالی با بمب های شیمیایی صدام به شهادت رسیدند كه مدعیان دروغین حقوق بشر در سكوت بودند.

وی تصرح كرد: این جامعه می تواند انقلاب را صادر كرده و تمدن اسلامی را در گستره عالم شكل دهد و دشمن از همین در هراس است.

فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین بیان كرد: باید در انتخاب ها بدون توجه به چپ و راست افرادی را انتخاب نماییم كه دغدغه مردم را داشته باشند.

شاهرخی افزود: ملت ایران باید سرنوشت خودرا به دست كسانی بدهد كه دغدغه مردم را داشته و آنان را باور و به آرمان ها اعتقاد عملی داشته باشند.



1397/10/21
22:03:47
5.0 / 5
4515
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳