ستاد توسعه علوم سلول های بنیادی اعلام كرد

پشتیبانی از رساله های كاربردی حوزه ژن درمانی سرعت گرفت

پشتیبانی از رساله های كاربردی حوزه ژن درمانی سرعت گرفت

به گزارش راستابلاگ پشتیبانی از رساله های كاربردی مقطع تحصیلی دكتری، یكی از بسته های حمایتی طراحی شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است تا علم و دانش تولید شده در دانشگاه به سمت تجاری سازی راهبری شود. در این راستا ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از رساله های مقطع دكتری حمایت می كند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، بر اساس این برنامه حمایتی رساله های کاربردی که در مقطع دکتری در زمینه های ژن درمانی، ایمونوسل تراپی، مهندسی بافت، سلول درمانی و فرآورده های سلولی و تجهیزات فنی حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، تدوین شده باشند، در صورت انتخاب توسط کارشناسان ستاد، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
کاربردی بودن، عرضه راهکاری فناورانه و علمی برای یکی از چالش ها و نیازهای این حوزه و انطباق با اهداف و سیاستگذاری های ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همچون معیارها و شاخصه ها برای دریافت این حمایت است.
همینطور پروپوزال های عرضه شده در حوزه های اعلام شده باید از تاریخ اول مهرماه سال قبل تا ۱۵ مهر ماه سالجاری در یکی از دانشگاه‌ ای کشور مصوب شده و مشمول شرایط آئین نامه هم باشند.
ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با تشکیل یک شورای پژوهشی بر مبنای قوانین و شاخصه های اعلام شده، رساله های ارسالی را مورد ارزیابی قرار می دهد.
بر مبنای اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، در انتها رساله های منتخب تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال حمایت می شوند. علاقه مندان تا ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند تا با رفتن به سایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نسبت به کسب اطلاع بیشتر از جزئیات و ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.




منبع:

1399/06/29
15:11:57
5.0 / 5
1447
تگهای خبر: دانشگاه‌ , سایت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱