خالق سربه داران نمایش عشق روزهای كرونا را افتتاح نمود

خالق سربه داران نمایش عشق روزهای كرونا را افتتاح نمود

نخستین اجرای نمایش «عشق روزهای كرونا» به كاركردانی محمد رحمانیان و تهیه كنندگی آزیتا موگویی شب گذشته به روی صحنه رفت.


به گزارش راستابلاگ به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، محمد رحمانیان با تشکر از تماشاگرانی که در نخستین روز اجرا برای دیدن این نمایش آمدند، اظهار داشت: اجرای اول همیشه سبب دلشوره است و تشکر می کنم از دوستان و همکارانمان و همینطور از گروه اجرایی در تالار وحدت و بنیاد رودکی که برای به ثمر رسیدن این اجرا با ما همکاری کردند.
وی با معرفی محمدعلی نجفی - کارگردان - بعنوان استاد خود اظهار داشت: خیلی خوشحالم که استادم امشب اینجاست و من همچنان شاگرد او هستم.
محمدعلی نجفی هم با آمدن روی سن اظهار داشت: امشب برای من یک شب مهم می باشد چونکه تئاتر فقط تفریح نیست، بلکه وقتی تئاتر می آییم انگار به عبادتگاه برای تزکیه روح رفته ایم.
کارگردان مجموعه تلویزیونی "سربه داران" افزود: در تئاتر عقل و حس، باهم در کار است و بازیگران ما روحشان را در مقابل ما عریان می کنند و ماه ها تمرین و کار می کنند تا حرف خودشان را به ما بزنند.
وی افزود: حضور تماشاگران می تواند امید بدهد که همچنان تاتر در جامعه ما برقرار باشد چون که تئاتر نشانه فرهنگ و اندیشه ما است و آنچنان که تئاتر می تواند نقش فرهنگی، داشته باشد سینما کمتر می تواند این نقش را ایفا کند.
نجفی اضافه کرد: من از سوی خودم به رحمانیان عزیز و همه کسانی که این نمایش را روی صحنه بردند تشکر می کنم و می توانم بگویم شاگرد از استاد بالاتر رفته است.
نمایش «عشق روزهای کرونا» نوشته و کار محمد رحمانیان از دیشب، پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه، اجرای خویش را در محوطه باز تالار وحدت شروع کرد.





منبع:

1399/06/28
14:56:44
5.0 / 5
1625
تگهای خبر: بازیگران , سینما , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱