بازرس وزارت بهداشت در حوزه های برگزاری آزمون كارشناسی ارشد تاكید كرد

رعایت تمامی پروتكل های بهداشتی در نخستین روز برگزاری آزمون ارشد

رعایت تمامی پروتكل های بهداشتی در نخستین روز برگزاری آزمون ارشد

به گزارش راستابلاگ بازرس وزارت بهداشت با تاكید بر این كه تمامی پروتكل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت در نخستین روز برگزاری آزمون كارشناسی ارشد با سختگیری بیشتری اجرایی شد، اظهار داشت: تابحال گزارشی از عدم اجرای این پروتكل ها را از حوزه های امتحانی دریافت نكردیم.


مهندس ظریفی راد، بازرس وزارت بهداشت در شمال تهران در گفتگو با ایسنا، در خصوص روش اجرای پروتکل های بهداشتی و همینطور نظارت وزارت بهداشت در حوزه های برگزاری آزمون تصریح کرد: طبق بررسی های به عمل آمده آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های امتحانی رعایت شده است و تا الان که بازرسان ما از حوزه های برگزاری آزمون بازرسی کردند که هیچ مورد تخلفی در این خصوص وجود نداشت.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: در آزمون کارشناسی ارشد تمامی داوطلبین حاضر در جلسه از ماسک استفاده کردند و حتی داوطلبینی که ماسک فیلتر دار داشتند در ورودی حوزه ها ماسک بدون فیلتر تحویل گرفتند و حتی ماده گندزدایی در اختیار تمامی داوطلبین قرار گرفته است. به صورتی که تمامی صندلی های داوطلبین پیش از برگزاری آزمون گندزدایی و ضدعفونی شدند.
ظریفی راد تصریح کرد: خوشبختانه تمامی موارد جزیی اجرای پروتکل های بهداشتی با دقت و سختگیری بیشتری در آزمون کارشناسی ارشد اجرایی شد و حتی حوزه هایی که گاها پنجره های بسته داشتند ما سعی کردیم این پنجره ها باز باشند و خوشبختانه تا الان هیچ موردی در اجرای این پروتکل ها وجود نداشته و بازرسان بهداشت محیط در سرتاسر کشور از این حوزه ها بازدید می کنند و تمامی ساختمان های حوزه ها مورد بررسی بازرسان ما قرار می گیرند و اگر نقصی داشته باشد را برطرف و مواردی هم که احتیاج به تذکر داشته باشد را مورد توجه قرار می دهند.
وی تصریح کرد: بازرسی های وزارت بهداشت از حوزه های برگزاری آزمون پیش از برگزاری، اتفاق می افتد و علاوه بر آن در حین آزمون هم این کارشناسان از حوزه ها بازدید می کنند و حتی پیش از برگزاری آزمون در تمامی حوزه ها روش صحیح گندزدایی آموزش داده می شود و پروتکل های بهداشتی به مراکز آزمون ها اعلام خواهد شد.
بازرس وزارت بهداشت با تاکید بر این که در برگزاری کنکور تمهیدات بهداشتی برتری را اجرایی خواهیم کرد، اظهار داشت: تمهیدات با عنایت به رفتار داوطلبان آزمون سراسری اتخاذ می شود و فاصله گذاری داوطلبان این آزمون تا دو متر افزوده می شود، اما هنوز پروتکل های جدید این آزمون از جانب وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام نشده است و کارشناسان در حال بررسی این دستورالعمل هستند.




منبع:

1399/05/16
23:15:50
5.0 / 5
2258
تگهای خبر: آزمون سراسری , كنكور , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲