ادامه تصویربرداری سلمان فارسی از مردادماه بعلاوه تصاویر

ادامه تصویربرداری سلمان فارسی از مردادماه بعلاوه تصاویر

به گزارش راستابلاگ تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» به كارگردانی داوود میرباقری، در نیمه اول مردادماه سالجاری در  استان سمنان از سر گرفته می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از سیمافیلم، با عنایت به شرایط پیش آمده در جهان و شیوع کرونا، تصویربرداری فصل بیزانس سریال «سلمان فارسی» که پیشتر قرار بود در ترکیه صورت گیرد، در سمنان از سر گرفته خواهد شد. در این حوزه از آخرین فناوری روز در حوزه جلوه های ویژه کامپیوتری استفاده می شود.
داستان این بخش از سریال در ادامه سفر سلمان جوان در راه دمشق و فراز و فرودهای سفر و درگیر شدن با قبایل تحت سلطه روم و ایران باستان روایت می شود.
گفتنی است تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» زمستان سال قبل از بخش های جنوبی ایران و جزیره قشم شروع شده بود و به علت شیوع کرونا در ایام پایانی سال قبل متوقف گردید.
امرالله احمدجو کارگردان باسابقه تلویزیون کارگردانی بخش بک گراند (پس زمینه) را عهده دار است تا به لحاظ تصویر، زیبایی شناسی افزون تری برای مخاطبان این مجموعه در نظر گرفته شود و امکان هدایت بازیگران در تمام بخش های تصویر فراهم گردد.
پیشبینی شده در فصل بندی این بخش از داستان سریال «سلمان فارسی» از تولد روزبه (سلمان) تا قبل از وفات پیامبر اسلام (ص) روایت شود که با پیشبینی های صورت گرفته مجموعه «سلمان فارسی» در ۴۵ قسمت آماده خواهد شد.
این سریال جزو مجموعه های الف ویژه مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) به حساب می آید و تهیه کنندگی آنرا حسین طاهری بر عهده دارد.
فرهاد اصلانی نقش تاجری را در مجموعه «سلمان فارسی» بازی می کند؛ همینطور علی دهکردی، چنگیز جلیلوند و محمدرضا هدایتی در این سریال به ایفای نقش می پردازند. در این مجموعه از تعداد زیادی از بازیگران جوان تتاتر در سطح کشور برای ایفای نقش استفاده شده است.












منبع:

1399/04/24
14:06:26
5.0 / 5
2409
تگهای خبر: بازیگران , سفر , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱