برگزاری مسابقه كروناداستان

برگزاری مسابقه كروناداستان

راستابلاگ: مسابقه ادبی «كروناداستان» برای شاغلین و دانشجویان حرفه های سلامت انجام می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، طبق اعلام برگزارکنندگان؛ «فراگیرشدن ویروس کرونا نتایج مختلف و شگفت ­آوری به همراه آورد و جوامع مختلف بشری را تحت تاثیر قرار داد.
یکی از جنبه ­های مختلف این تاثیر، تجربه ­های تلخ و شیرین و حسرت­ باری بود که شاغلین و دانشجویان رشته ­های در رابطه با سلامت، از پرستاران و پزشکان تا سایر حرفه­ مندان و دانشجویان این رشته ­ها، از سرگذراندند که مرگ های تلخ و اندوه­ بار تا بهبودهای سخت و نفس گیر را دربرمی ­گیرد.
«کروناداستان» بهانه ای برای ثبت این تجربه های منحصربه­ فرد است تا ضمن ثبت آنها به بهترین ها جوایزی اهدا شود. این آثار در دو قالب ادبی «داستان کوتاه» یا «روایت» و دو بخش «شاغلین» و «دانشجویان» مورد برررسی قرار می گیرد.
کرونا داستان با حمایت سازمان نظام پزشکی ایران، انجمن دانشجویان پزشکی ایران (ایمسا) و موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران برگزار می ­شود و در پیرنگ ­های پیشنهادی فراخوان عنوان هایی چون: «طنز در مواجهه با بحران، اضطراب و کرونا، جهان بعد از کرونا، انبوهگی اطلاعات در پاندمی و...» به چشم می خورد.
دبیر این رویداد دکتر بابک زمانی، نورولوژیست و روزنامه نگار است. این رویداد را در شبکه های اجتماعی با آیدی @coronadastan_competition پیدا کنید.»




منبع:

1399/03/18
21:59:45
5.0 / 5
3159
تگهای خبر: روزنامه , سازمان , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱