سخنان سردار باقرزاده در مراسم بازگشت پیكرهای ۴۶ شهید دفاع مقدس

سخنان سردار باقرزاده در مراسم بازگشت پیكرهای ۴۶ شهید دفاع مقدس

به گزارش راستابلاگ فرمانده كمیته جستجوی مفقودین ستاد كل نیروهای مسلح اظهار داشت: از میان این شهدا در یگان های مختلفی همچون ۸۸ زاهدان، ۱۶زرهی قزوین، نیروی زمینی ارتش و هم لشكر نثر ۵، ۲۱ امام رضا (ع) و هم لشكر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) و لشكر ۴۱ ثارلله از سپاه بوده است.



به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، سردار سید محمد باقرزاده در مراسم تشییع پیكرهای ۴۶ شهید دفاع مقدس بیان كرد: پیكر این شهدا در مناطق عملیاتی مندلی، زرباطیه و چنگوله شناسایی و تفخص شده اند. این شهدا در عملیات های مختلفی همچون كربلای ۶، والفجر ۳ و هم عاشورای ۲ حضور داشته اند.

وی اضافه كرد: همینطور از میان این شهدا در یگان های مختلفی همچون ۸۸ زاهدان، ۱۶زرهی قزوین، نیروی زمینی ارتش و هم لشكر ۵نصر، ۲۱ امام رضا (ع)، لشكر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) و لشكر ۴۱ ثارلله از سپاه بوده است. پیكرهای مطهر امشب میهمان مردم شریف و عزیز ایلام هستند و بعد از وداع به منظور استمرار كار شناسایی و در نهایت تشییع و تدفین به تهران منتقل خواهند شد.

فرمانده كمیته جستجوی مفقودین ستاد كل نیروهای مسلحخاطرنشان كرد: البته برخی از این شهدا تابحال شناسایی شده اند ولی كار تأیید نهایی هم باید انجام و تطبیق داده شود تا بعد از اطمینان كامل امورات بعدی انجام گیرد.




1397/09/27
15:03:19
5.0 / 5
4543
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴