پیام معاون رییس صداوسیما برای روز ارتباطات و روابط عمومی

قدرت رسانه ای در گرو روابط عمومی قدرتمند است

قدرت رسانه ای در گرو روابط عمومی قدرتمند است

راستابلاگ: معاون امور استان های سازمان صداوسیما در پیام تبریك خود به مناسبت 27 اردیبهشت بر اهمیت روابط عمومی ها بعنوان ابزار تحقق قدرت رسانه ای تاكید نمود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صداوسیما، علی دارابی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، پیام تبریکی نوشت.
در پیام معاون سازمان صداوسیما آمده است: امروزه گستره تعاملی و ارتباطی با مردم و رسانه ها، مولفه مهمی در پویایی و قدرت سازمان ها و نهادها به شمار می آید و قدرت این مولفه در جایگاه روابط عمومی ها بعنوان شریان های ارتباطی درون و برون سازمانی خلاصه می شود؛ جایگاهی که نتیجه توفیق در تحقق دستاوردهایی همچون شناخت اولویت ها و نیازهای جامعه، توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری و مخاطب محوری است.
دارابی در ادامه خاطرنشان کرده است: بی تردید، چنین انتظار و توقعی، در گرو توجه افزون تر به حوزه ارتباطات و روابط عمومی در دستگاه ها و نهادهای کشور از یک سو و تلاش مجاهدانه و مضاعف خبری و اطلاع رسانی مدیران و کارکنان روابط عمومی از طرف دیگر است تا با تجهیز و بهره گیری از امکانات و تکنولوژی های جدید خبری و اطلاع رسانی و تعامل سنجیده و اثرگذار با مردم و مخاطبان هدف، گام های مؤثر و راهگشایی در ارتقاء و تعالی کشور بردارند.
او در آخر با اشاره به بیست و هفتم اردیبهشت، «روز ارتباطات و روابط عمومی» تصریح کرده است: این روز یادآور همین مسئولیت و وظیفه خطیر و فرصتی مناسب برای تعالی روابط عمومی ها در راه موضع گیری سنجیده و دقیق، انتشار عادلانه اطلاعات و آگاهی بخشی به افکار عمومی است. این روز را به همه همکاران روابط عمومی رسانه ملی خصوصاً کارکنان تلاشگر روابط عمومی مراکز استانها که آیینه فعالیت ها و اقدامات باارزش رسانه ملی در سراسر کشور هستند، تبریک می گویم و از پروردگار متعال، سلامتی، توفیق و سربلندی روزافزونتان را آرزومندم."




منبع:

1399/02/27
23:20:21
5.0 / 5
2544
تگهای خبر: دستگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳