اجتناب از لمس اجسام آلوده با یك كلید ضد میكروب

اجتناب از لمس اجسام آلوده با یك كلید ضد میكروب

به گزارش راستابلاگ یك كلید فلزی آنتی میكروبیال برای دوری از لمس اشیایی نظیر عابر بانك ها كه به صورت بالقوه می توانند آلوده باشند، ساخته شده است.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از نیو اطلس، اجتناب از لمس بعضی از سطوح هنگام بیرون آمدن از خانه و حاضر شدن در ملاء عام دشوار است. صفحه نمایش های لمسی در فروشگاه ها، دستگاه های پرداخت الکترونیکی، صفحه کلید دستگاه های خودپرداز یا حتی دستگیره درها و غیره؛ همه ما هر روزه در معرض تماس با سطوح بالقوه آلوده هستیم.
حالا یک قطعه فلزی شبیه به کلید موسوم به "CLEANKEY" به مدلول "کلید تمیز" که یک ابزار ضد میکروبی از جنس برنج است، این امکان را می دهد که دکمه های آسانسور، دستگیره درها و غیره را بدون تماس مستقیم دست، استفاده نمائیم. یک بسته سه تایی از این ابزار با قیمت 49.99 دلار در حال فروش است.


این ابزار سبب عدم لمس مستقیم سطوح آلوده می شود و فاصله ایمنی با سطوح آلوده را حفظ می نماید. این ابزار از 62 درصد مس تشکیل شده است، به این معنا که ذاتاً ضد میکروبی است، بدین سبب تکثیر میکروارگانیسم ها را کند می کند یا آنها را نابود می کند.
به عبارت دیگر، ترکیب مس-آلیاژ ضد میکروبی منحصر به فرد این ابزار، حداکثر 99 درصد از میکروب ها را که معمولاً روی سطوحی قرار دارند که با آنها تماس داریم، نابود می کند. همین طور به ما کمک می نماید هنگام مواجهه با چنین سطوحی، آرامش خاطر داشته باشیم، برای اینکه با بهره گیری از این کلید و عدم لمس با دست و انگشتان، میزان تماس خودرا بیش از 99 درصد کاهش می دهیم.


علاوه بر این، طراحی ارگونومیک آن به ما امکان می دهد دکمه ها، درها و دستگیره ها را بدون هیچگونه کار اضافی لمس نماییم و کار خودرا انجام دهیم.



1399/02/09
13:10:56
5.0 / 5
3015
تگهای خبر: الكترونیكی , دستگاه , فروشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳