كاهش ۶۶ درصدی هزینه استفاده از اینترنت سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا

كاهش ۶۶ درصدی هزینه استفاده از اینترنت سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا

به گزارش راستابلاگ با وجود استقبال گسترده اساتید و دانشجویان از آموزش های الكترونیكی، هزینه استفاده از اینترنت سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا تا ۶۶ درصد كاهش پیدا كرد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه‌ لزهرا اعلام كرد، بعد از ورود ویروس كرونا و اجبار به تعلیق كلاس های حضوری به علت رعایت الزامات بهداشتی، دانشگاه از هفته دوم اسفند ماه مبادرت به تعریف كلیه ۷۸۶ استاد، ۸۵۵۵ دانشجو و ۲۲۴۹ درس عرضه شده در نیمسال جاری در سامانه آموزش الكترونیك(lms) و كلاس های آموزش همزمان كرده است.
بر همین مبنا حدود ۳۵ درصد از اساتید شیوه آموزش در چارچوب كلاس آنلاین همزمان را انتخاب كردند و ۶۵ درصد دیگر هم از سامانه lms برای این منظور استفاده می نمایند.
در این طرح كه با استقبال گسترده اساتید و دانشجویان روبرو شده است اساتید، كلاس های خویش را همانند قبل با انسجام و برپایه روال آموزشی دنبال كرده اند.
به رغم اقدامات صورت گرفته تاكنون، این دانشگاه همواره هم تلاش در به كارگیری تدابیر بیشتر جهت بهبود و تسهیل فرآیند آموزش مجازی برای دانشجویان و اساتید دارد.
بر همین اساس، با پیگیری های مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه الزهرا، هزینه استفاده از اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه و همینطور اپلیكیشن طوبی تل، از این پس برای كلیه كاربران شامل اساتید و دانشجویان به یك سوم تخفیف یافته است.
لازم به ذكر است این تخفیف به شكل خودكار و با اتصال به ip دانشگاه صورت می گیرد و نیازمند اقدام خاصی از جانب اساتید و دانشجویان نیست.



1399/01/15
21:30:29
5.0 / 5
3163
تگهای خبر: الكترونیكی , اینترنت , دانشگاه‌ , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳