كرونا سفرهای دریایی را متوقف كرد

كرونا سفرهای دریایی را متوقف كرد

به گزارش راستابلاگ معاون مدیركل دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از توقف سفرهای دریایی در روزهای نوروز و ادامه داشتن آن تا 20 فروردین ماه اطلاع داد و اظهار داشت: همه سفرهای دریایی داخلی تنها برای بومی های منطقه مجاز است و تا زمانی كه ستاد مقابله با كرونا اعلام نماید این ممنوعیت ادامه خواهد داشت.


حسین عباس نژاد در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: در طول تعطیلات نوروزی سفرهای دریایی به دستور ستاد مقابله با كرونا تنها مختص بومی های منطقه بود و همه الزامات و پروتكل های بهداشتی همچون غربالگری آنها ضد عفونی شناور و سطوح تماس و دادن ماست و دیگر لوازم بهداشتی انجام شد.
وی ادامه داد: بر مبنای آخرین ابلاغیه ستاد ملی مقابله با كرونا اعمال ممنوعیت سفرهای دریایی تا 20 فروردین ماه تمدید شده و به نظر می آید همچنان ادامه داشته باشد.
معاون مدیركل دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینكه تنها حدود پنج درصد از سفرهای دریایی مختص بومی های هر منطقه است افزود: سازمان بنادر و دریانوردی سفرهای دریایی را در هر بندری كنترل می كند تا بر مبنای ابلاغیه های ستاد ملی مقابله با كرونا در این حوزه عمل شود. همینطور در بعضی بنادر مانند بندر حقانی سامانه ای طراحی شده كه لزوم سفر را به صورت آنلاین احراز می كند.
عباس نژاد اظهار داشت: تا زمانی كه ستاد ملی مقابله با كرونا به ما اعلام نماید، ممنوعیت سفرهای دریایی بین بنادر و جزایر داخلی ادامه خواهد داشت. ممنوعیت سفرهای دریایی بین المللی هم بر مبنای قوانین ملی و بین المللی و در جهت پیشگیری از شیوع كرونا ممنوع شده است.




1399/01/14
21:07:24
5.0 / 5
3194
تگهای خبر: بین المللی , سازمان , سفر , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲