هنوز پشینهادی در خصوص حذف ترم جاری مطرح نشده است

هنوز پشینهادی در خصوص حذف ترم جاری مطرح نشده است

به گزارش راستابلاگ قم رئیس دانشگاه قم اظهار داشت: تابحال هیچ پیشنهادی در خصوص حذف ترم تحصیلی جاری مطرح نشده است.


حجت الاسلام والمسلمین عسگردیرباز در گفت و گو باایسنا در ارتباط با چگونگی برگزاری كلاس های دانشجویان عنوان كرد: درحال حاضر از اساتید خواسته شده كه مانند سایر دانشگاه‌ ا كلاس ها را به صورت آنلاین در ساعت خود برگزار كنند و یا به صورت فایل ویدیویی بوسیله واحد انفورماتیك در اختیار دانشجویان قرار دهند.
وی گفت: بنا به گزارش معاونت آموزشی دانشگاه، تابحال استقبال دانشجویان از كلاس های مجازی مطلوب بوده است.
او همینطور اضافه كرد: باانتقادات جزئی دانشجویان و خانواده هایشان مشكلات كلاس های مجازی تاحد امكان برطرف شده است.
وی اشاره كرد: دروس آزمایشگاهی و كارگاه ها پس از عید درصورت بازگشایی دانشگاه ها درساعاتی مازاد بر ساعات اصلی كلاس ها برگزار خواهند شد.
دیرباز بااشاره به اینكه پیشنهاد حذف ترم تابحال مطرح نشده است بیان كرد: ممكنست ترم تحصیلی جاری طبق روال تقویم آموزشی هرسال پیش نرود و امكان تمدید ترم وجود دارد به این صورت كه ادامه كلاس ها در اواخر تابستان برگزار شوند ولی هنوز تصمیم قطعی در این رابطه گرفته نشده است و پس از تعطیلات نوروز طبق صلاحدید مسئولین دانشگاه ها و وزارت علوم پزشكی خبر جدید اعلام خواهد شد.
دیرباز در ارتباط با سوال دانشجویان در مورد ترم تابستانی اشاره كرد: دانشگاه گردنگیر به برگزاری ترم تابستانی ندارد ولی در صورت تمدید ترم اگر برنامه ریزی این طرح گرفتار مشكل نشود و زمان كافی وجود داشته باشد ترم تابستانی برگزار می شود.
رئیس دانشگاه قم اشاره كرد: سلامت كاركنان دانشگاه، دانشجویان و خانواده هایشان همواره حرف اول را می زند و تا زمانی كه از سلامت استان قم اطمینان حاصل نشود كلاس ها به صورت حضوری برگزار نخواهند شد.




منبع:

1399/01/05
13:23:09
5.0 / 5
3502
تگهای خبر: دانشگاه‌ , وزارت علوم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱