پرویز پرستویی:

از پستم درباره شهید سلیمانی دفاع كردم

از پستم درباره شهید سلیمانی دفاع كردم

به گزارش راستابلاگ پرویز پرستویی جزئیات دقیقی از ماجرای چت اینستاگرامی با مجری شبكه فارسی زبان خارجی را شرح داد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، این روزها در بین اخبار كرونا، ماجرای هك شدن صفحه اینستاگرام یكی از مجریان شبكه فارسی زبان خارج از كشور هم مورد توجه برخی قرار گرفته است. انتشار چت های خصوصی این مجری با برخی از هنرمندان، بازخوردهای گوناگونی داشته است. در این میان، چت او با هنرمند شاخص و موجهی مانند پرویز پرستویی از بقیه موارد، عجیب تر جلوه كرده است. به همین دلیل، بیان جزئیات از زبان خود این بازیگر صاحب نام قابل توجه می نمود. جزئیات، داستان را سوای آنچه برخی ها در ذهن پروراندند، می نماید.
پرویز پرستویی در ابتدای گفتوگوی تلفنی، با بیان مزایا و معایب فضای مجازی، به انتقاد از هتاكی های بی امان بعضی از كاربران فضای مجازی پرداخت و اظهار داشت: صفحه اینستاگرام شخصی من، برعكس صفحات برخی دیگر كه به مسائل شخصی می پردازند، نگاهی اجتماعی و انتقادی به مسائل دارد. واقعیت این است كه من چندان اهل مصاحبه نیستم و صفحه مجازی ام را به فضایی برای انعكاس دغدغه های اجتماعی ام تبدیل نموده ام؛ تا از این طریق با مخاطبانم، تعامل داشته باشم.
این بازیگر با ابزار دلخوری از برخی جریان ها و رسانه ها كه بدون توجه به سابقه او، بی محابا و بدون دانستن بار كلمات، به وی حمله كرده اند به بیان ماوقع پرداخت.
وی اظهار داشت: چند سال قبل و در زمان اكران فیلم «بادیگارد»، مراسم بزرگداشتی برای من در ونكوور كانادا برگزار كرده بودند. بنا به دعوت برگزاركنندگان، راهی كانادا بودم كه در فرودگاه، خبرنگاری از من درباره سردار سلیمانی پرسید. مدتی قبل در جلسه ای سه ساعته همراه با ایشان، فیلم را دیده بودیم. در كل نمایش فیلم، حواسم به واكنش های وی بود تا این شهید را ورای شنیده های قبلی، بشناسم. به آن خبرنگار گفتم آنچه من از سردار سلیمانی فهمیدم این بود كه از نظر سردار، جنگ تمام نشده و پای او روی زمین بند نیست. فیلم این مصاحبه، پخش گردید و آن ور آبی ها به من حمله كردند و حتی در ونكوور، ضد من بعنوان نماینده نظام، تجمع كردند. این ماجرا گذشت تا روزی كه سردار سلیمانی شهید شد. همان روز، بدون اینكه كسی به من بگوید یا مصلحت اندیشی كنم، بر مبنای احساسم همان فیلم را گذاشتم. زیر پست نوشتم منظورم از روی زمین بند نبودن، همین شهادت بود. همان هایی كه امروز به من می تازند، تشویقم كردند و آن ور آبی ها هم فحش دادند. دقایقی بعد، اینستاگرام آنرا حذف نمود ولی همان چند دقیقه كافی بود تا برخی رسانه ها، آنرا بردارند. همان شب، مجری خانم یكی از شبكه های خارج از كشور، در برنامه اش، این پست را نشان داد و ضد من حرف های تندی زد و اظهار داشت كه جیره خوار نظام هستم. راه ارتباطی و شماره تماسی از او نداشتم، برای همین از راه دایركت اینستاگرام به او پیام دادم. به او محترمانه گفتم، پستی كه برای سردار سلیمانی گذاشتم، كاملا نظر شخصی خودم بود و به سفارش كسی نبود. من برای دفاع از پستم درباره شهید سلیمانی، به سراغ او رفتم و گفتم برای این كار، پولی نگرفته ام. همان یك مرتبه هم بود. متأسفانه تمام چت ما هم منتشرنشده و آنرا تقطیع شده، نشر داده اند.
پرویز پرستویی اظهار داشت: بعضی ها می گویند حیف از تو كه نقش حاج كاظم را بازی كردی. من را محاكمه و اعدام كنید اما به «حاج كاظم ها»ی آژانس شیشه ای و «ذبیحی »های بادیگارد توهین نكنید. من با عشق و تمام وجودم این نقش ها را بازی كردم.
وی در انتها بابیان اینكه ما همه در این نظامیم و برای این نظام كار می نماییم كه چیز پنهانی نیست، اظهار داشت: اگر نقدی هم می كنم، در درون همین نظام است. نقدم به هدف اصلاح و دلسوزانه است و نه زدن ریشه. به خاطر جایگاهی كه خدا لطف كرده و به ما هنرمندان داده، حس می كنم حرفم رساتر است و برای همین درباره مسائل مختلف مثل كرونا، سیل و زلزله، نكته هایی را می نویسم تا كمكی به جریان بهبود اوضاع داشته باشم.




1398/12/16
21:30:03
5.0 / 5
3600
تگهای خبر: اكران , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴