پخش ارباب حلقه ها و چند فیلم دیگر از شبكه نمایش

پخش ارباب حلقه ها و چند فیلم دیگر از شبكه نمایش

راستابلاگ: شبكه نمایش این هفته هم پخش فیلم هایی كه پیش بینی می كند از مخاطب قابل قبولی برخودار خواهند بود را ادامه می دهد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا بنا بر اعلام روابط عمومی شبكه نمایش، این شبكه باتوجه به تغییرات كنداكتور خود كه پیش تر اعلام نموده بود، این هفته مرور آثار حسین زندباف، تدوینگر باسابقه كشورمان، با محوریت پخش آثار خاطره انگیز، شاد و سرگرم كننده وی را در كنداكتور خود جانمایی كرده است.
همین طور در باكس های ساعت ۱۳ فیلم های سینمایی و تله فیلم از شنبه (۱۰ اسفند ماه) تا جمعه ۱۶اسفند ماه به ترتیب خجالت نكش، مجرد ۴۰ ساله، ده رقمی، خواستگار محترم، به روح پدرم، دردسر طلایی و آواز تهران هستند.
باكس فیلم های ساعت ۱۵ از تكرار فیلم های كلاسیك شب قبل، به پخش فیلم هایی تغییر پیدا كرده است كه به ترتیب تا جمعه ۱۶ اسفند ماه، غول بزرگ مهربان، آقای دیدز، زندگی، موگلی، كینگ كونگ، نگهبان طبیعت و بهترین بازی دنیا پخش می شوند.

در باكس ساعت ۱۹، از شنبه تا جمعه، به ترتیب فیلم های دنباله دار دكتر دولیتل ۲ و سری فیلم های ارباب حلقه های ۱، ۲ و ۳ ( هر كدام در دو قسمت) از این شبكه پخش خواهند شد.
همین طور این هفته، در باكس ساعت ۲۱، مرور آثار حسین زندباف تدوینگر با ۴ دهه فعالیت در عرصه سینمایی ایران و تدوین بیشتر از ۸۰ فیلم همچون آثاری چون مردی كه زیاد می دانست، مومیایی ۳، ماموریت و... در جدول پخش شبكه نمایش قرار دارد.
مردی كه زیاد می دانست، آپارتمان شماره ۱۳، دلاوران كوچه دلگشا، مستاجر، مومیایی۳، ماموریت و دونفر و نصفی آثاری هستند كه با تدوین این هنرمند به ترتیب از شنبه ۱۰ اسفند ماه تا جمعه ۱۶اسفند ساعت ۲۱ از شبكه نمایش پخش شده و در ساعت ۰۳: ۰۰ و ۰۸: ۰۰ روز بعد بازپخش می شوند.
باكس ساعت ۲۳ نیز به ترتیب به پخش فیلم های لیلی با من است (نسخه تصحیح نور و رنگ شده )، ترمینال، تجارت جهانی، زندان، موش زبل، یاغی یك و سرقت طلایی اختصاص دارد.




منبع:

1398/12/09
23:06:47
5.0 / 5
3637
تگهای خبر: زندگی , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳