فراخوان سیزدهمین جشنواره شعر انتظار استان مركزی منتشر گردید

فراخوان سیزدهمین جشنواره شعر انتظار استان مركزی منتشر گردید

به گزارش راستابلاگ ایسنا/مركزی فراخوان سیزدهمین جشنواره شعر انتظار استان مركزی كه در نظر است به مناسبت نیمه شعبان، در اواخر فروردین ماه سال آینده در شهرستان زرندیه برگزار شود، منتشر گردید.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در موضوعات انتظار فرج و تأثیر آن در جلوگیری از صدمه های اجتماعی، انقلاب اسلامی و آمادگی جهانی برای انقلاب حضرت مهدی(عج)، ولایت فقیه، نیابت از ولایت امام عصر(عج)، استكبارستیزی و عدالت گستری قیام حضرت مهدی(عج)، تفاوت انتطار عامیانه و انتظار عالمانه، نیمه شعبان روز جهانی مستضعفان صادر گردیده است.
احمد جوانمرد بیان نمود: شاعران، ادیبان، فرهیختگان و علاقمندان می توانند آثار خویش را تا مورخ ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به دبیرخانه این جشنواره به نشانی های مرقوم در فراخوان ارسال نمایند.
او در آخر ضمن دعوت از تمامی شاعران و ادیبان استان جهت شركت در این جشنواره ابراز امیدواری كرد كه برگزاری چنین برنامه هایی بتواند علاوه بر ارتقاء سطح كمی و كیفی شعر و ادبیات در استان مركزی و شهرستان زرندیه؛ در ایجاد زمینه ظهور حضرت موثر واقع شود.
گفتنی است در دوازده دوره قبلی این جشنواره كه به میزبانی شهرستان زرندیه برگزار شده است علاوه بر حضور شاعران و ادیبان شهرستان و استان، بزرگانی همچون حاج غلامرضا سازگار، عباسعلی وفایی، سیدحمیدرضا برقعی، حاج عباس حیدرزاده، سیدمحمدجواد شرافت، احمد حسین پورعلوی، مهدی جهاندار، مهدی رحیمی، خدیجه رحیمی، مجیدتال، محمدعلی مجاهدی، عبدالجباركاكایی، رضانیكوكار و... هم حضور داشته اند.



1398/12/05
14:08:16
5.0 / 5
3766
تگهای خبر: جشنواره , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴