سورنا ستاری عنوان كرد:

بومی سازی تعداد قابل توجهی از كاتالیست ها در صنعت پتروشیمی

بومی سازی تعداد قابل توجهی از كاتالیست ها در صنعت پتروشیمی

به گزارش راستابلاگ ایسنا/خوزستان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از كاتالیست ها در پتروشیمی داخلی سازی شده است و در صنعت فولاد نیز در این عرصه با مشكلی مواجه نیستیم.


سورنا ستاری امروز، ۲۴ دی ماه در حاشیه سفر یك روزه خود به ماهشهر در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: خوشبختانه صنعت پتروشیمی در مرحله ای قرار گرفته است كه طراحی ها و حتی لایسنس پروژه ها نیز توسط خودمان انجام شده است و این بخشی است كه در حوزه دانش بنیان بر آن تاكید گردیده است.
به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: قسمتی از افتتاحیه های امروز مربوط به افتتاح كارخانه PBRبا ظرفیت ۵۵ هزار تنی است و بخش دیگر مربوط به ۹ كاتالیستی است كه با كمك مركز تحقیقات پتروشیمی و بخش خصوصی، تجاری سازی شدند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: حوزه كاتالیست ها جزو حوزه هایی است كه در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه آن بطور جدی پیگیری می شود.
وی بیان كرد: خوشبختانه تعداد قابل توجهی از كاتالیست ها در پتروشیمی، داخلی سازی شده و در صنعت فولاد نیز در این عرصه با مشكلی مواجه نیستیم. همین طور در صنعت نفت و گاز خیلی از كاتالیست ها در داخل كشور تولید می شوند.




منبع:

1398/10/24
14:09:55
5.0 / 5
4348
تگهای خبر: سفر , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱