ایجاد و توسعه اتاق های سلامت در سراهای دانشجویی

ایجاد و توسعه اتاق های سلامت در سراهای دانشجویی

راستابلاگ: مدیر مالی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ایجاد و توسعه اتاق های سلامت در سراهای دانشجویی دانشگاه های كشور اطلاع داد و اظهار داشت: در چارچوب این طرح در هر سرای دانشجویی فضایی ۶۰ تا ۹۰ متری ایجاد و به وسایلی كه برای ورزش و نشاط نیاز است همچون تردمیل و سایر وسایل ورزشی تجهیز می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، داود رحیمی، مدیر مالی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بازدید از سرای دانشجویی دانشگاه‌ منان از تجهیز بیشتر از ۶۰ سرای دانشجویی كشور به اتاق های سلامت اطلاع داد.
وی از ایجاد و توسعه اتاق های سلامت در سراهای دانشجویی دانشگاه های كشور اطلاع داد و اظهار داشت: در چارچوب این طرح در هر سرای دانشجویی فضایی ۶۰ تا ۹۰ متره ایجاد و به وسایلی كه برای ورزش و نشاط نیاز است همچون تردمیل و سایر وسایل ورزشی تجهیز می شود.
مدیر مالی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ارتقای سلامت دانشجویان و هم ایجاد نشاط و شادابی در میان دانشجویان را از اهداف اجرای این طرح عنوان نمود.
رحیمی ابراز امیدواری كرد: با مهیا شدن این امكانات ورزشی، فضای پویا و پرتحرك بین دانشجویان دانشگاه و خصوصاً دانشجویان مقیم سراها (خوابگاه ها) ایجاد شود.



1398/10/13
19:34:35
5.0 / 5
4709
تگهای خبر: دانشگاه‌ , وزارت علوم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱