گروه تحقیقاتی بافت ها و مواد بیولوژیكی یوسرن منتشر كرد

فراخوان ارسال مقاله به همراه حمایت یك میلیون تومانی مركز تحقیقات بافت و بیومتریال

فراخوان ارسال مقاله به همراه حمایت یك میلیون تومانی مركز تحقیقات بافت و بیومتریال

راستابلاگ: گروه تحقیقاتی ˮبافت ها و مواد بیولوژیكیˮ شبكه جهانی آموزش و پژوهش های علمی ˮیوسرنˮ، فراخوان چاپ مقاله در ژورنال های ˮبافت ها و مواد بیولوژیكیˮ و ˮبافت ها و موادˮ را منتشر نمود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، شبكه جهانی آموزش و پژوهش های علمی یوسرن (USERN)، طی فراخوانی از علاقه مندان و متخصصان خواسته است یك یا چند مقاله اصیل (original article) به یكی از دو مجله گروه تحقیقاتی "بافت ها و مواد بیولوژیكی" یوسرن ارسال نمایند.
همچون شرایط پذیرش مقاله در دو مجله تخصصی Journal of Bioengineering Research و Journal of Tissues and Materials، انگلیسی بودن زبان مقاله، عدم سابقه انتشار در مجلات دیگر است؛ همین طور مقاله ارسالی پس از داوری در مجله انتشار یافته و نویسنده مجاز به انتشار مقاله در مجله دیگری نیست.
همچون معیارهای مهم و كمك كننده جهت برتری مقالات، داشتن خلاقیت و نوآوری، به روز بودن حوزه پژوهشی و نگارش علمی سلیس و روان است. جوایز مقاله برتر، 10 میلیون تومان هدیه نقدی؛ مقاله دوم 3 میلیون تومان و مقاله سوم به بعد نیز یك میلیون تومان هدیه نقدی است.
مهلت ارسال مقالات از طرف گروه تحقیقاتی بافت ها و مواد بیولوژیكی یوسرن، 30 بهمن ماه سال جاری اعلام شده است و علاقه مندان برای شركت در رقابت كافی است یك یا چند مقاله خودرا در یكی از دو مجله فوق سابمیت كنند.
كلیه مقالات پذیرفته شده شامل طرح حمایتی "مركز تحقیقات بافت و بیومتریال" بوده و مبلغ یك میلیون تومان به صورت نقدی دریافت خواهند كرد.
به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، پژوهشگران برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند با كانال تلگرامی TBRGusern@ و ایمیل tbrgusern@gmail.com در ارتباط باشند یا با شماره 09021313043 تماس حاصل كنند.




منبع:

1398/10/12
10:48:58
5.0 / 5
4541
تگهای خبر: تلگرام , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱