یك نمایش ویژه برای فیلم موسیقی تا سكوت

یك نمایش ویژه برای فیلم موسیقی تا سكوت

به گزارش راستابلاگ فیلم « از موسیقی تا سكوت» با حضور فرشید اخلاقی، كارگردان فیلم یكم دی ماه در شهركتاب «الف» اكران می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از روابط عمومی، فیلم مستند « From Music into Silence» تولید كشور استرالیا تابحال در كشورهای لهستان، استرالیا، آمریكا و هندوستان نمایش داده شده و سال قبل بعنوان نماینده كشور استرالیا در جشنواره سینما حقیقت در تهران به نمایش در آمد.
این فیلم ۷۵ دقیقه ای زندگی تنها موزیك تاناتولوژیست استرالیایی را روایت می كند؛ فردی كه سالها پیش زندگی اش تحت تأثیر اشعار مولانا، شاعر بزرگ پارسی متحول شده است. وی سال هاست كه شغلی خاص در استرالیا دارد و به همراه ساز چنگ به بیماران و كهسالانی كه آخرین لحظات عمر خویش را سپری می كنند، كمك می نماید تا در آرامش به دنیایی دیگر سفر كنند.
فرشید اخلاقی فیلمسازی را از سال ۱۳۷۹ در تهران شروع كرد و در سال ۱۳۸۸ موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم كوتاه در جشنواره فجر شد.
او كه تاكنون جوایز گوناگونی از جشنواره های خارجی گرفته، ساخت ۱۳ فیلم كوتاه و نیمه بلند را در كارنامه خود دارد و فیلم From Music into Silence نخستین فیلم بلند اوست. ساخت این فیلم نزدیك به چهار سال به طول انجامید و در كشورهای استرالیا و تركیه فیلمبرداری شده است.
شركت برای علاقه مندان در این برنامه از ساعت ۱۸ در شهر كتاب الف واقع در خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف شمالی، نبش كوچه سوم آزاد است.




منبع:

1398/09/29
18:48:18
5.0 / 5
4380
تگهای خبر: اكران , جشنواره , زندگی , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲