ثبت نام بیشتر از 83 هزار داوطلب در آزمون ارشد

ثبت نام بیشتر از 83 هزار داوطلب در آزمون ارشد

به گزارش راستابلاگ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور از ثبت نام بیش از83 هزار داوطلب در آزمون كارشناسی ارشد سال 99 آگاهی داد و اظهار داشت: این مهلت 25 آذر به پایان می رسد.


دكتر حسین توكلی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: تمام متقاضیان ثبت نام و شركت در آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاه‌ ا و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همین طور دانشگاه آزاد اسلامی و شركت كنندگان بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی كشور از روز شنبه ۱۶ آذر ماه می توانستند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند و این مهلت تا ۲۵ آذر ادامه دارد.
ایشان سپس از ثبت نام بیشتر از ۸۳ هزار داوطلب در آزمون كارشناسی ارشد ۹۹ آگاهی داد و اشاره كرد: داوطلبان لازم است از روز دوشنبه، ۲۵ تا روز چهارشنبه ۲۷ فروردین سال 99 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت كارت شركت در آزمون و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمایند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور اظهار نمود: آزمون ورودی كارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و همین طور بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی كشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در حوزه های مربوط برگزار می گردد.
دكتر توكلی اشاره كرد: كارنامه اعلام نتایج اولیه تمامی داوطلبان آزمون فوق از طرف سازمان سنجش برمبنای برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون بوسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور منتشر خواهد شد، پس تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند برمبنای ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته كه در زمان مقتضی منتشر خواهد شد، نسبت به انتخاب رشته مورد نظر اقدام نمایند.




منبع:

1398/09/20
17:23:27
5.0 / 5
4693
تگهای خبر: انتخاب رشته , دانشگاه‌ , سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵