سعیدی:

برخی از دانشجویان بازداشتی در اعتراضات اخیر آزاد شدند

برخی از دانشجویان بازداشتی در اعتراضات اخیر آزاد شدند

به گزارش راستابلاگ یك عضو هیات رئیسه فراكسیون امید مجلس شورای اسلامی از آزاد شدن برخی از دانشجویان بازداشتی در اعتراضات اخیر اطلاع داد و اظهار داشت كه فراكسیون امید تا آزادی آخرین دانشجوی بازداشتی از راه قوه قضاییه و دانشگاه ها پیگیر خواهد بود.


فاطمه سعیدی در گفتگو با ایسنا درباره پیگیری های صورت گرفته درباره دانشجویان بازداشتی در جریان اعتراضات اخیر به اصلاح قیمت بنزین اظهار داشت كه كمیته دانشگاهیان فراكسیون امید در حال رایزنی برای آزادی دانشجویان بازداشتی است.
وی توضیح داد: تا هفته گذشته فهرست حدودا ۳۰ نفره ای تهیه كردیم و مطابق با آن پیگیری ها برای آزادی آنها را در دستور كار قرار دادیم كه بخشی از این پیگیری ها از راه نمایندگان رابط با قوه قضاییه است؛ ما به صورت دائمی با قوه قضاییه در تماسیم.
این عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینكه «در این مدت برخی از دانشجویان آزاد شده اند»، اظهار داشت كه مطمئنا تا آزادی آخرین دانشجوی بازداشتی پیگیر خواهیم بود و در همین راستا با مسئولانی از وزارت علوم، روسا و معاونین دانشجویی دانشگاه‌ ای تهران و شهرهای بزرگ هم در تعامل و ارتباط دائمی هستیم.
سعیدی با تاكید بر اینكه «ما خواهان تامین امنیت و صدور مجوز برای برگزاری مراسم روز دانشجو هستیم» اضافه كرد: با عنایت به شرایط امنیتی هفته های گذشته برگزاری صحیح و بدون حاشیه روز دانشجو بسیار اهمیت دارد. همه مقامات مسئول باید با حفظ آرامش و پایبندی به قانون از رفتارهای فراقانونی و برخوردهای سلیقه ای پرهیز كنند.



1398/09/11
22:40:14
5.0 / 5
4593
تگهای خبر: دانشگاه‌ , گفتگو , مجلس شورای اسلامی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵