مدیر پشتیبانی دانشگاه فردوسی مشهد پاسخ داد؛

چرا درب شرقی دانشگاه فردوسی بسته شد؟

چرا درب شرقی دانشگاه فردوسی بسته شد؟

به گزارش راستابلاگ ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه فردوسی مشهد از باز شدن درب شرقی دانشگاه فردوسی اطلاع داد.


دكتر كمال ناصری در گفتگو با ایسنا، در مورد بسته شدن درب شرقی دانشگاه‌ ردوسی مشهد كه روز گذشته و بدون اطلاع رسانی قبلی انجام شده بود، اظهار نمود: درب شرقی توسط پلیس راهور بسته شده بود كه امروز با هماهنگی و پیگیری حراست دانشگاه باز شد.
وی اضافه كرد: تا جایی كه من اطلاع دارم داخل بلوار شهید كلانتری، جاده سنتو در حال نصب پل هستند و می خواهند عرشه پل را بیاورند كه این مورد ظاهرا از روز گذشته به مدت یك هفته مشكل ترافیكی به وجود خواهد آورد و به این علت تمام ورودی های بلوار شهید كلانتری را بستند كه به اصطلاح ترافیك خیلی سنگین نشود. منتهی ورودی درب شرقی دانشگاه را بدون هماهنگی بستند و با پیگیری های حراست دانشگاه بازگشایی شد.
مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح كرد: اگر اشتباه نكنم از بلوار نماز به طرف كوهسنگی، مسیر ترافیكی را بستند تا ترافیك كاهش پیدا كند. پلیس راهور تصور می كرد كه درب شرقی خروجی است و این مسیر سبب ترافیك می شود؛ در حالیكه درب شرقی سبب كاهش ترافیك بلوار شهید كلانتری می شود و به اشتباه ورودی درب شرقی دانشگاه را بستند.



1398/09/10
14:43:50
5.0 / 5
4532
تگهای خبر: دانشگاه‌ , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱