معاون فرهنگی وزیر علوم:

محدودیتی برای فعالیت های دانشجویان در ۱۶ آذر وجود ندارد

محدودیتی برای فعالیت های دانشجویان در ۱۶ آذر وجود ندارد

به گزارش راستابلاگ معاون فرهنگی وزیر علوم با تاكید بر اینكه محدودیتی برای فعالیت های دانشجویان در روز دانشجو وجود ندارد، اظهار داشت: از تمامی فعالیت های دانشجویان در روز 16 آذر كه در قالب قواعد و مقررات باشد، حمایت خواهیم كرد.


دكتر غلامرضا غفاری در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: برای برنامه ریزی درباب ۱۶ آذر و انتخابات، نشست هایی را با معاونین دانشگاه‌ ا برگزار كردیم و تلاش داریم این نشست ها همچنان ادامه داشته باشد و این نشست ها با این هدف برگزار می گردد كه از فضاهای دانشگاه ها به بهترین نحو استفاده گردد.
وی در ادامه اشاره كرد: طبیعتا تشكل های دانشجویی درخواست هایی را به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و همین طور ۱۶ آذر خواهند داشت كه ما به دانشگاه ها تاكید كردیم كه همراهی و همكاری لازم را با این درخواست ها داشته باشند و در عین حال توجه داشته باشند كه برنامه های اجرایی در قالب های قانونی صورت بگیرد.
معاون فرهنگی وزیر علوم اشاره كرد: بخشنامه ای كه درباب تبلیغات كاندیدای مجلس شورای اسلامی وجود دارد، در دانشگاه ها باید اجرایی شود و در این بخشنامه حد و حدود این فعالیت ها مشخص شده است. ضمن اینكه باید عدالت در زمینه اختصاص تریبون ها و اختصاص فضا برای كاندیداها توسط دانشگاه ها رعایت شود.
دكتر غفاری با تاكید بر اینكه محدودیتی در انجام فعالیت های دانشجویان همزمان با آغاز برنامه های روز دانشجو وجود ندارد، اظهار داشت: ما از تمام فعالیت هایی كه در قالب مقررات و قواعد تعیین شده صورت بگیرد، حمایت خواهیم كرد.




منبع:

1398/08/29
10:28:59
5.0 / 5
4819
تگهای خبر: تریبون , دانشگاه‌ , فرهنگ , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲