آغاز توزیع كارت آزمون استخدامی سال ۹۸ از امروز

آغاز توزیع كارت آزمون استخدامی سال ۹۸ از امروز

به گزارش راستابلاگ شركت كنندگان در هفتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی كشور برای سال ۹۸ از امروز دوشنبه، ۲۷ آبان ماه جاری می توانند با رفتن به سایت سازمان سنجش و آموزش كشور كارت ورود به جلسه خویش را دریافت نمایند.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، هفتمین امتحان مشترك فراگیر دستگاه های اجرایی كشور برای سال ۹۸، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، سازمان امور عشایری ایران، سازمان زندان ها، وزارت جهاد كشاورزی، سازمان ثبت احوال كشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور، سازمان ملی بهره وری ایران، مركز آمار ایران، سازمان نقشه برداری كشور، مركز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، شركت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، سازمان اداری و استخدامی كشور، شركت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان امور اراضی كشور، شركت مهندسی آب و فاضلاب و مادر تخصصی سازمان دامپزشكی كشور متقاضی جذب نیرو هستند.
كارت شركت در آزمون تمامی داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی كشور برای سال ۹۸ از امروز دوشنبه ۲۷ آبان ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد؛ بنابراین تمامی متقاضیان شركت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد كردن اطلاعات شناسنامه ای و یا اطلاع ثبت نامی و یا شماره پرونده و كد رهگیری خود پرینت كارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.
بر مبنای تاكید سازمان سنجش و آموزش كشور جهت شركت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی كشور همراه داشتن پرینت كارت جهت شركت در آزمون، اصل كارت ملی یا شناسنامه عكس دار الزامی است و داوطلبانی كه به علت در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی پرونده یا كد پیگیری مورد نظر موفق به دریافت پرینت كارت خود نشوند، حتما به سازمان سنجش و آموزش كشور رجوع كنند و سیستم پاسخگوی این سازمان مبحث را پیگیری خواهد نمود.
همینطور داوطلبانی كه اطلاعات ثبت نامی آنها با كارت دریافتی در آزمون مغایرت داشته باشد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد تا ۳۰ آبان ماه جاری به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و قسمت ویرایش رجوع و اطلاعات خویش را اصلاح كنند و یا می توانند به نماینده سازمان سنجش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه رجوع كنند.
به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرای كشور روز پنجشنبه، ۳۰ آبان ماه در حوزه های امتحانی برگزار می شود. فرایند برگزاری این آزمون به این شكل است كه درهای ورود به جلسه از ساعت ۸: ۳۰ دقیقه بامداد و در نوبت عصر از ساعت ۱۴: ۳۰ دقیقه بسته خواهد شد.



1398/08/27
14:19:59
5.0 / 5
4679
تگهای خبر: دستگاه , سازمان , سیستم , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳