احتمال برگزاری مسابقات رالی نسكار با خودرو های هیبریدی

احتمال برگزاری مسابقات رالی نسكار با خودرو های هیبریدی

راستابلاگ: احیانا تا سال 2022 علاقه مندان به مسابقات رالی نسكار(NASCAR) شاهد رقابت خودرو های هیبریدی و درنهایت خودرو های تمام برقی خواهند بود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، مسئولان برگزاری مسابقات رالی نسكار مدتی است در مورد خودرو های هیبریدی صحبت می كنند، اما در مورد جدول زمانی برگزاری مسابقه رالی با چنین خودروهایی تابحال سكوت كرده بودند.
حالا مسئولان این انجمن می گویند: فناوری هیبریدی می تواند تا سال 2022 در این مسابقات ظاهر شود. ما از این واقعیت آگاه هستیم كه جهان در حال حركت به سمت فناوری هیبریدی است و از آن غافل نیستیم.
نسكار به انجمن كشوری مسابقات خودرو های كاركرده (National Association for Stock Car Auto Racing) گفته می شود. این انجمن بزرگترین برگزاركننده مسابقات اتوموبیل رانی در ایالات متحده آمریكا است. مسابقات برگزارشده توسط نسكار همچون محبوب ترین مسابقات اتوموبیل رانی در آمریكا هستند.
نسكار ۱۵۰۰ مسابقه در ۱۰۰ میدان اتومبیل رانی را در ۳۹ ایالت آمریكا و همین طور در كانادا و مكزیك برگزار می نماید و مقر اصلی آن در دایتون بیچ در فلوریدا است.
انجمن نسكار هنوز در حال تعیین چگونگی استفاده از خودرو های هیبریدی است. آنها امكان دارد برای دورهای كوتاه تر با چرخش و ترمز بیشتر مناسب تر باشند، چونكه ترمزبیشتر موجب تولید انرژی برق برای آنها می شود.
از این فنآوری تركیبی احتمالاً به موازات موتورهای احتراق داخلی برای افزودن توان در آنها استفاده می شود.
نسكار در حال كوشش برای برگزاری مسابقات با خودرو های تمام برقی نیز است، اما فعلا گام به گام قدم برمی دارد.
نخستین تست این خودرو ها مقرر است سال 2021 صورت گیرد و سپس دستورالعمل های خودرو های مسابقه هیبریدی نیز منتشر خواهد شد.




منبع:

1398/07/19
23:01:02
5.0 / 5
5047
تگهای خبر: فناوری , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴