آیین سپاس محسن جهانگیری در رادیو فرهنگ

آیین سپاس محسن جهانگیری در رادیو فرهنگ

به گزارش راستابلاگ یادبود دكتر محسن جهانگیری در «آیین سپاس» جمعه ـ ۱۲ مهرماه ـ رادیو فرهنگ پخش می شود.


به گزارش راستابلاگ به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه آیین سپاس كاری از گروه كتاب رادیو فرهنگ با همكاری خانه اندیشمندان علوم انسانی است كه به معرفی مشاهیر و مفاخر ایران زمین اختصاص دارد و این هفته نكوداشت زنده یاد «محسن جهانگیری» را با سخنانی از محمدرضا حسینی بهشتی، نصرالله حكمت و شهین اعوانی پخش می كند.
این نشست با حضور اساتید، پژوهشگران، دانشجویان فلسفه، علاقمندان و خانواده محسن جهانگیری برگزار گردید و محمدرضا حسینی بهشتی استاد فلسفه دانشگاه‌ هران و نصرالله حكمت استاد فلسفه دانشگاه شهید بهشتی و شهین اعوانی عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حكمت و فلسفه در مورد زندگی و آثار وی سخنانی را بیان نمودند.
محسن جهانگیری استاد فلسفه دانشگاه تهران، نویسنده و مترجم چندین اثر در حوزه فلسفه، عرفان و.... برگزیده دومین جشنواره بین المللی فارابی بعنوان پیشكسوت علوم انسانی ایران، چهره ماندگار رشته فلسفه در دومین همایش چهره های ماندگار؛ اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در سن ۹۰ سالگی درگذشت و در آرامش جهان ابدی آرمید.
رادیو فرهنگ با همكاری خانه اندیشمندان علوم انسانی آیین سپاس از این استاد را برگزار كرده و جمعه ۱۰ مهرماه علاقمندان می توانند ساعت ۱۷ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز شنونده این برنامه باشند.





1398/07/12
20:32:00
5.0 / 5
4826
تگهای خبر: بین المللی , جشنواره , دانشگاه‌ , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵