شاهین فرهت و محسن الهامیان به تلویزیون می روند

قطعه پخش نشده پرواز همای و یادی از ذوالفنون روی آنتن

قطعه پخش نشده پرواز همای و یادی از ذوالفنون روی آنتن

راستابلاگ: در شب موسیقیایی «شب های هنر»، یكشنبه شب با حضور اساتید موسیقی، به «فرهنگ شنیداری و ذائقه موسیقایی» پرداخته می گردد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، برنامه شب موسیقی یكشنبه شب (۱۲ آبان ماه) میزبان شاهین فرهت و محسن الهامیان می گردد.
روابط عمومی شبكه چهار در توضیح این برنامه آورده است:
فرهنگ شنیداری هر ملت تحت تأثیر چه عواملی است؟ آیا تولیدات موسیقیایی پاسخگوی ذائقه شنیداری مردم هستند؟ روند انتشار آلبوم ها و مجوزها، میزان نقش رسانه ملی در فرهنگ موسیقیایی و شنیداری، استانداردها و شاخص های كیفیت آثار هنری در عرصه موسیقی همچون مباحثی است كه این دو چهره عرصه آهنگسازی به آنها پاسخ می دهند.
علاوه بر صحبت ها و نظرات دو مهمان، نظرهای حمیدرضا دیبازر استاد دانشكاه، آهنگساز و محقق موسیقی و فرید حامدی طراح پوستر و طراح جلد حدود ۳۰۰ آلبوم موسیقی و مشاور فرهنگی سازمان ملل در سال ۲۰۱۲ درمورد مبحث برنامه پخش خواهد شد.
پخش قطعه «دماوند» و قطعه «گلدوزی» با آهنگسازی محسن الهامیان و به خوانندگی «پرواز همای» بعنوان آیتم ناشنیده هفته، قطعه دو نوازی سه تار مرحوم «ذوالفنون» و تنبك مرتضی اعیان و آیتم «چهل سالگی» از دیگر بخش های برنامه «شب موسیقی» خواهد بود.
«شب های هنر» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳، هر شب با یك تیم تهیه و اجرا به سراغ «تئاتر»، «موسیقی»، «شعر»، «كتاب» و «سینما» می رود.



1397/08/13
12:27:44
5.0 / 5
4576
تگهای خبر: سینما , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱