دو جایزه جشنواره لاو آمریكا برای كاتیوشا

دو جایزه جشنواره لاو آمریكا برای كاتیوشا

به گزارش راستابلاگ فیلم كمدی «كاتیوشا» ساخته علی عطشانی دو جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری را از جشنواره بین المللی «لاو» آمریكا دریافت كرد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، در مراسم اختتامیه چهارمین دوره از این رویداد سینمایی در مركز فرهنگی اسكربال شهر لس آنجلس آمریكا برگزار شد، جایزه بهترین فیلم به علی عطشانی برای كارگردانی و تهیه كنندگی فیلم سینمایی «كاتیوشا» و جایزه بهترین فیلمبردار به محمود عطشانی برای فیلمبرداری این فیلم اعطاء شد.
«كاتیوشا» در سه رشته بهترین فیلم، بهترین فیلمبرداری و بهترین بازیگر مرد (هادی حجازی فر) جشنواره بین المللی لاو آمریكا نامزد كسب جایزه بود.
جشنواره بین المللی فیلم «لاو» طی چهار روز از ۱۸ تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹( ۲۷ تا ۳۰ شهریور) در شهر لس آنجلس كشور آمریكا برگزار گردید.
فیلم «كاتیوشا» قبل از این به بخش مسابقه پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «ماریتا» در كشور آمریكا، بخش نهایی جشنواره بین المللی «فیلم های الهام بخش» كشور استرالیا و بخش رقابتی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «راجستان» در شهر جیپور، مركز ایالت راجستانِ كشور هند راه یافته بود و لوح تقدیر هیات داوران جشنواره «كراس اور» آمریكا و جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی «راجستان» جیپور را از آن خود كرده بود.
این فیلم با بازی هادی حجازی فر، احمد مهران فر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، قاسم زارع، بیژن بنفشه خواه و... مرداد ماه امسال در ایران اكران شد و با استقبال خوبی از جانب مخاطبان روبه رو شد.
فیلمنامه «كاتیوشا» را مهدی علی میرزایی و علی عطشانی بر مبنای طرحی از مهراب قاسم خانی نوشته اند.
داستان این فیلم درباره خلیل، بسیجی مشهور است كه در فضای مجازی به «خلیل كاتیوشا» شهرت دارد و مجبور می شود چند روزی را كنار عرشیا پسر جلف پولدار بگذراند. این اختلاف طبقاتی و دیدگاه های متضاد سبب بوجود آمدن دردسرهایی میان آن دو می شود.



1398/06/30
15:22:53
5.0 / 5
4765
تگهای خبر: اكران , بین المللی , جشنواره , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳