فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی معارفه شد

برای نخستین بار یگان حفاظت حرم مطهر رضوی تأسیس می گردد

برای نخستین بار یگان حفاظت حرم مطهر رضوی تأسیس می گردد

راستابلاگ: با حضور تولیت آستان قدس رضوی و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار علی اكبر افراسیابی با حكم فرمانده ناجا بعنوان فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی منصوب و معارفه شد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار علی اكبر افراسیابی با حكم فرمانده ناجا بعنوان فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی منصوب و معارفه شد.
تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم با تاكید بر این كه حرم مطهر رضوی همواره مورد هدف دشمنان قرار داشته است، اظهار داشت: بارگاه ملكوتی حضرت رضا(ع) دستگاه انسان سازی و مقاوم سازی و محلی برای تربیت انسان هایی با اراده پولادین است، از كنار این مضجع نورانی شهید حججی ها و دیگر شهیدان و جانبازان گرانقدر به مقام والای شهادت نائل آمده اند و بنابراین همواره این بارگاه نورانی مورد خشم دشمنان قرار دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این كه برای نخستین بار یگان حفاظت حرم مطهر رضوی تأسیس می شود، اظهار داشت: دلیل تشكیل این مجموعه، پیگیری قانونمند فعالیت هایی است كه صبغه انتظامی دارند.
وی تصریح كرد: یكی از مأموریت های ما حفظ اماكن متبركه از هرگونه صدمه است، چونكه همیشه این اماكن مورد طمع افراد شرور و و شیاد قرار دارد.
تولیت آستان قدس رضوی در انتها اظهار داشت: آرامش زائر نكته ای بسیار كلیدی است و این آرامش با سخنرانی و بخشنامه به دست نمی آید بلكه برای تولید آن باید فرآیندی طی شود تا زائران با خاطر آسوده زیارت دلنشینی را تجربه كنند.
گفتنی است؛ یگان حفاظت آستان قدس رضوی با موافقت ستادكل نیروهای مسلح تشكیل شده است كه مأموریت آن صیانت و حفاظت از زیرساخت ها، اماكن و اموال و انجام بخشی از وظایف انتظامی و حفاظتی آستان است.



1397/08/10
01:10:51
5.0 / 5
4612
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲