در نشست بوی باران چه گذشت؟

شكست كلیشه ها با جیب خالی

شكست كلیشه ها با جیب خالی

به گزارش راستابلاگ كارگردان سریال «بوی باران»، بازخورد این سریال را مثبت عنوان نمود و درباره ساخت آن اظهار داشت: این سریال ماحصل زحمت و دو سال زندگی عوامل است كه یك كار آبرومند را بسازیم. سختی های زیادی برای ساخت تلویزیونی وجود دارد اینكه برخی از كلیشه ها را بشكنی. ما روزهای متمادی را طی كردیم كه به این بازیگران و این خروجی برسیم.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، نشست خبری سریال «بوی باران» بامداد امروز (۲۲ مرداد ماه) با حضور مدیر گروه فیلم و سریال شبكه یك سیما، محمود معظمی (كارگردان بوی باران)، عباس نعمتی (نویسنده)، عباس ریاحی (نویسنده) و بازیگرانی چون فخرالدین صدیق شریف، سید مهرداد ضیایی، سپیده خداوردی، آزیتا تركاشوند، شهرزاد كمال زاده، شهاب شادابی، سعید رضایی و محمد رضا هاشمی در ساختمان روابط عمومی كل سازمان صدا و سیما انجام شد.
كارگردان سریال «بوی باران» بازخورد این سریال را مثبت عنوان نمود و درباره ساخت آن اظهار داشت: این سریال ماحصل دو سال زحمت و زندگی عوامل است كه یك كار آبرومند را بسازیم. سختی های زیادی برای ساخت یك سریال تلویزیونی وجود دارد؛ اینكه برخی از كلیشه ها را بشكنی. ما روزهای متمادی را طی كردیم كه به این بازیگران و این خروجی برسیم.
معظمی درباره برآورد سریال «بوی باران»، اظهار داشت كه بودجه این سریال یك برآورد معمولی بوده است با لوكیشن های بهتر؛ اما تلاش شد كیفیت كار بهتر شود.
نعمتی درباره انتقاداتی كه از طرف مریم كاویانی نسبت به این سریال عنوان شده بود، خاطرنشان كرد: نمی دانم چرا عنوان می شود كه نقش خانم ها باج خواه است. دلخوری هم از طرف ایشان پیش آمده بود. ایشان با ما همكاری طولانی مدتی داشتند و طبیعی است كه در این مدت دلخوری پیش بیاید.
او درباره بحث بودجه هم توضیح داد: سازمان صداوسیما زیر فشار مالی بوده؛ سریالی كه با هزینه كم ایجاد می شود و به وضعیت گرانی می خورد، به هر حال هم با ضعف ها و لطمه هایی مواجه می شود.
صدیق شریف هم اظهار داشت: اگر آقای تخت كشیان نبود این سریال با مشكل مواجه می شد؛ آن هم با این حجم بازیگران. تماس هایی كه گرفته می شد نشان از این داشت كه با عنایت به تعلیقی كه قصه داشت، مخاطبان را با خود همراه كرده بود.
سپیده خداوردی هم اظهار داشت: یك كار طولانی مثل بستر زندگی می ماند و نیازمند صبوری است. بدی های كار برای ما و خوبی هایش برای مخاطبان. ما سریال های بزرگی داشتیم ولی در ارتباط با قرار دادن نام ها در تیتراژ، جا داشت كه بهتر این نام گذاری را ببینیم.
نعمتی، نویسنده این سریال با اشاره به اینكه ممیزی این سریال تعاملی بوده است اصرار كرد كه بوی باران به آن معنا حذفیات نداشته است.
ادامه دارد...



منبع:

1398/05/22
13:22:35
5.0 / 5
5159
تگهای خبر: بازیگران , زندگی , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵