معرفی رشته های فنی، مهندسی و علوم پایه در دانشگاه صنعتی امیركبیر

معرفی رشته های فنی، مهندسی و علوم پایه در دانشگاه صنعتی امیركبیر

به گزارش راستابلاگ چهاردهمین همایش بزرگ ˮ معرفی رشته های فنی، مهندسی و علوم پایهˮ به منظور مشاوره و آشنایی داوطلبان با رشته های دانشگاهی و همینطور انتخاب رشته درست و هدفمند ۱۹ مرداد ماه در سالن اجتماعات مركزی دانشگاه صنعتی امیركبیر برگزار می گردد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، این همایش به همت باشگاه دانش آموزی آینده سازان پلی تكنیك تهران و با همكاری اداره انجمن های علمی دانشجویی و هم معاونت آموزشی و استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی امیركبیر تاریخ ۱۹ مردادماه برگزار می گردد و طی زمان برگزاری آن كلیه رشته ها طی دو نوبت بامداد و عصر توسط اساتید و دانشجویان مجرب دانشگاه معرفی خواهند شد و داوطلبان می توانند سوالات خویش را در مورد هر یك از رشته ها با اساتید در بین بگذارند.
در حاشیه برگزاری این همایش به منظور ایجاد فضایی جهت تعامل و تبادل اطلاعات بیشتر، دانشجویانی از رشته های گوناگون درمقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه‌،همراه داوطلبان خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیركبیر، داوطلبان جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی studentsclub.aut.ac.ir رجوع و یا با شماره ۶۴۵۴۲۷۷۹ تماس حاصل نمایند.



1398/05/16
15:58:47
5.0 / 5
5249
تگهای خبر: انتخاب رشته , اینترنت , دانشگاه‌ , مشاوره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳